Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem.

 

Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam.

 

I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie...

 

Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jakbyś napisał po japońsku tobym zrozumiał mniej więcej tyle samo co teraz ;].

 

A tak na serio. Czy byłby ktoś tak miły i napisał nieco bardziej po polsku jak sobie z tym poradzić

Edytowane przez gooziec

Napisano
Mam taki problem.

 

Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam.

 

I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie...

 

Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić?

 

screeeeeeenshot!

 

myslisz ze jest 1 powod dla ktorego tak sie dzieje?

 

jakbym mial obstawiac to zle masz ustawione wagi w modyfikatorze

Physique albo zapomniales wylaczyc trybu edit podczas edycji szkieletu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.