Skocz do zawartości

problem z bipedem przy przesuwaniu postaci


gooziec

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem.

 

Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam.

 

I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie...

 

Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jakbyś napisał po japońsku tobym zrozumiał mniej więcej tyle samo co teraz ;].

 

A tak na serio. Czy byłby ktoś tak miły i napisał nieco bardziej po polsku jak sobie z tym poradzić

Edytowane przez gooziec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem.

 

Wymodelowałem sobie pewną postać. Składa sie ona z wielu części np. ręce tułw, głowa itp. Utworzyłem do niego bipeda, odpowiednio go ustawiłem i przypisałem do kości odpowiednie części modelu (za pomocą modyfikatora Physique). Wszystko ładnie sie animuje i takie tam.

 

I teraz problem. Jak chce przesunąć ową postać na planszy, to w wyniku tego przesunięcia "rozczłonkowuje" i rozciąga mi sie cały model łącznie ze szkieletem. To bardzo komplikuje mi prace, gdyż mam wiele takich samych moedli z taką samą animacją na jednej scenie i w chwili obecnej musze szkielet i animacje każdej postaci robić oddzielnie...

 

Czy to normalne by przy przesuwaniu szkieletu razem z postacią rozwalał sie cały model? Czy da sie jakoś temu zaradzić?

 

screeeeeeenshot!

 

myslisz ze jest 1 powod dla ktorego tak sie dzieje?

 

jakbym mial obstawiac to zle masz ustawione wagi w modyfikatorze

Physique albo zapomniales wylaczyc trybu edit podczas edycji szkieletu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności