Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam takiego pytanko do użytkowników Onyxa i nie tylko.

 

Jak mam drzewko i nakładam na nie texturę kory. To muszę dodać modyfikator UV Mapping żeby ładnie ta kora się rozłożyła na tym drzewie czy jakiegoś innego mapowania? Mój materiał kory ma dif,bump i disp? Czy coś jeszcze dodajecie? Jak robię tak jak piszę to zbyt pięknie nie wychodzi :D

 

To samo pytanko z liściami. Jak robicie takie piękne liście? Przykład:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=57903

 

Tutaj (na liściach które są na samej górze sceny) nie widzę tekstury liścia :)

 

Rozmawiałem z Morphe i wszystko pięknie wytłumaczył, ale zawsze chcę poznać zdanie innych.

 

Mój materiał liścia posiada dif,bump,opacity,spec.

 

Znacie jakieś fajne metody na te sprawy? Na osiągnięcie real tree (bark&leaf). Oczywiście z różnych odległości od kamery. Chyba, że lepsze będzie dodanie ich w PS :P

 

U mnie wygląda to tak:

http://www.fototube.pl/pictures/sad7.jpg

 

Edit: Pomoc została udzielona przez Morphe :) Wielkie dzięki.

Edytowane przez Vega

  • Wyświetleń 753
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności