Vega Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam, mam takiego pytanko do użytkowników Onyxa i nie tylko. Jak mam drzewko i nakładam na nie texturę kory. To muszę dodać modyfikator UV Mapping żeby ładnie ta kora się rozłożyła na tym drzewie czy jakiegoś innego mapowania? Mój materiał kory ma dif,bump i disp? Czy coś jeszcze dodajecie? Jak robię tak jak piszę to zbyt pięknie nie wychodzi :D To samo pytanko z liściami. Jak robicie takie piękne liście? Przykład: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=57903 Tutaj (na liściach które są na samej górze sceny) nie widzę tekstury liścia :) Rozmawiałem z Morphe i wszystko pięknie wytłumaczył, ale zawsze chcę poznać zdanie innych. Mój materiał liścia posiada dif,bump,opacity,spec. Znacie jakieś fajne metody na te sprawy? Na osiągnięcie real tree (bark&leaf). Oczywiście z różnych odległości od kamery. Chyba, że lepsze będzie dodanie ich w PS :P U mnie wygląda to tak: http://www.fototube.pl/pictures/sad7.jpg Edit: Pomoc została udzielona przez Morphe :) Wielkie dzięki. Edytowane 9 Kwiecień 2009 przez Vega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się