Napisano 8 Kwiecień 200916 l Witam, mam takiego pytanko do użytkowników Onyxa i nie tylko. Jak mam drzewko i nakładam na nie texturę kory. To muszę dodać modyfikator UV Mapping żeby ładnie ta kora się rozłożyła na tym drzewie czy jakiegoś innego mapowania? Mój materiał kory ma dif,bump i disp? Czy coś jeszcze dodajecie? Jak robię tak jak piszę to zbyt pięknie nie wychodzi :D To samo pytanko z liściami. Jak robicie takie piękne liście? Przykład: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=57903 Tutaj (na liściach które są na samej górze sceny) nie widzę tekstury liścia :) Rozmawiałem z Morphe i wszystko pięknie wytłumaczył, ale zawsze chcę poznać zdanie innych. Mój materiał liścia posiada dif,bump,opacity,spec. Znacie jakieś fajne metody na te sprawy? Na osiągnięcie real tree (bark&leaf). Oczywiście z różnych odległości od kamery. Chyba, że lepsze będzie dodanie ich w PS :P U mnie wygląda to tak: http://www.fototube.pl/pictures/sad7.jpg Edit: Pomoc została udzielona przez Morphe :) Wielkie dzięki. Edytowane 9 Kwiecień 200916 l przez Vega
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto