Sha man Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 Otóż jestem początkującym użytkownikiem 3d's maxa i podczas jednego z ćwiczeń spotkał mnie taki problem: Wykonywałem sobie jeden z tutoriali na utube, a mianowicie polegał on na zrobieniu szklanki a następnie zaimportowaniu jej do realflow i tam zrobienie potoku wody. No i zaciąłem sie w punkcie gdzie trzeba wykorzystać plugin - "SceneData Server" aby zapisać animacje. - [2:23] No i problem w tym że takowy plugin u mnie nie istnieje Moje Utilities I teraz nie wiem czy ja coś źle robie czy... co innego. Może musze go poprostu ściągnąć czy cuś? Szperałem w gugle i na forum ale nic na temat nie znalazłem.
mirach Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 Kurcze, nie wiem jakim cudem ty cos widzisz na tym tutku :) A wracajac do tematu, to realflow masz zainstalowany ? Ja o niego sie tylko otarlem, ze tak powiem, ale czy to o czym mowisz to nie jest poprostu exporter sceny do realflowa ?
Sha man Posted April 9, 2009 Author Posted April 9, 2009 mam RF'a no i tak jak mówisz to taki exporter sceny, tyle że ja nie mam pojęcia jak go włączyć/skorzystać z niego. Będe wdzięczny za pomoc ;)
kannu Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 serwus :) eksport/import robi sie importerem , ktory trzeba doinstalowac do maxa. pojawi sie dodatkowy pasek prawie na srodku wiewportow (zobaczysz go napewno). Ten tutek bazuje na wczesniejszej wersji importowania. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Sha man Posted April 9, 2009 Author Posted April 9, 2009 (edited) Jesli chodzi o importer dla 3ds'a do plikow .sd to niestety nie znalazlem(bylo by milo jakbys powiedzial skad zassac :P), ale za to dowiedzialem sie ze realflow czyta format .3ds tak więc juz z importem problemu nie mam ;) Także wielkie Dzięki za pomoc :). //Edit Wszystko ekstra, nie wiem tylko jednego, jak zapisać plik RF'em żeby go maxem otworzyć ?^^ Edited April 9, 2009 by Sha man