Skocz do zawartości

[SceneData Server] - 3ds max 9


Sha man

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż jestem początkującym użytkownikiem 3d's maxa i podczas jednego z ćwiczeń spotkał mnie taki problem:

 

Wykonywałem sobie jeden z tutoriali na utube, a mianowicie polegał on na zrobieniu szklanki a następnie zaimportowaniu jej do realflow i tam zrobienie potoku wody. No i zaciąłem sie w punkcie gdzie trzeba wykorzystać plugin - "SceneData Server" aby zapisać animacje.

 

- [2:23]

 

No i problem w tym że takowy plugin u mnie nie istnieje

 

Moje Utilities

 

I teraz nie wiem czy ja coś źle robie czy... co innego. Może musze go poprostu ściągnąć czy cuś? Szperałem w gugle i na forum ale nic na temat nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kurcze, nie wiem jakim cudem ty cos widzisz na tym tutku :)

A wracajac do tematu, to realflow masz zainstalowany ? Ja o niego sie tylko otarlem, ze tak powiem, ale czy to o czym mowisz to nie jest poprostu exporter sceny do realflowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

eksport/import robi sie importerem , ktory trzeba doinstalowac do maxa.

pojawi sie dodatkowy pasek prawie na srodku wiewportow (zobaczysz go napewno).

Ten tutek bazuje na wczesniejszej wersji importowania.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o importer dla 3ds'a do plikow .sd to niestety nie znalazlem(bylo by milo jakbys powiedzial skad zassac :P), ale za to dowiedzialem sie ze realflow czyta format .3ds tak więc juz z importem problemu nie mam ;)

 

Także wielkie Dzięki za pomoc :).

 

//Edit

 

Wszystko ekstra, nie wiem tylko jednego, jak zapisać plik RF'em żeby go maxem otworzyć ?^^

Edytowane przez Sha man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

ten importer/eksporter to chyba w ogole jest absolutnie darmowy. mozna go zassac z nextlimit.

jak zrobisz wode w RF, to musisz dodac do sceny w RF "mesh" , i w mesh - prawy przycisk i include fluids, a nastepnie wybierasz swojego fluida.

Potem w zerowej klatce dajesz prawym przyciskiem i "build" a nastepnie z gornego paska "build mesh "z takim zielonym trojkacikiem. ten mesh utworzy sie w folderze projektu - w folderze meshes, czy jakos tak. W maxie dajesz import hesh i wciagasz te siatki.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności