Jump to content

[SceneData Server] - 3ds max 9

Recommended Posts

Posted

Otóż jestem początkującym użytkownikiem 3d's maxa i podczas jednego z ćwiczeń spotkał mnie taki problem:

Wykonywałem sobie jeden z tutoriali na utube, a mianowicie polegał on na zrobieniu szklanki a następnie zaimportowaniu jej do realflow i tam zrobienie potoku wody. No i zaciąłem sie w punkcie gdzie trzeba wykorzystać plugin - "SceneData Server" aby zapisać animacje.

- [2:23]

No i problem w tym że takowy plugin u mnie nie istnieje

Moje Utilities

I teraz nie wiem czy ja coś źle robie czy... co innego. Może musze go poprostu ściągnąć czy cuś? Szperałem w gugle i na forum ale nic na temat nie znalazłem.

• Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Kurcze, nie wiem jakim cudem ty cos widzisz na tym tutku :)

A wracajac do tematu, to realflow masz zainstalowany ? Ja o niego sie tylko otarlem, ze tak powiem, ale czy to o czym mowisz to nie jest poprostu exporter sceny do realflowa ?

Posted

mam RF'a no i tak jak mówisz to taki exporter sceny, tyle że ja nie mam pojęcia jak go włączyć/skorzystać z niego. Będe wdzięczny za pomoc ;)

Posted

serwus :)

eksport/import robi sie importerem , ktory trzeba doinstalowac do maxa.

pojawi sie dodatkowy pasek prawie na srodku wiewportow (zobaczysz go napewno).

Ten tutek bazuje na wczesniejszej wersji importowania.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Posted (edited)

Jesli chodzi o importer dla 3ds'a do plikow .sd to niestety nie znalazlem(bylo by milo jakbys powiedzial skad zassac :P), ale za to dowiedzialem sie ze realflow czyta format .3ds tak więc juz z importem problemu nie mam ;)

Także wielkie Dzięki za pomoc :).

//Edit

Wszystko ekstra, nie wiem tylko jednego, jak zapisać plik RF'em żeby go maxem otworzyć ?^^

Edited by Sha man
Posted

serwus :)

ten importer/eksporter to chyba w ogole jest absolutnie darmowy. mozna go zassac z nextlimit.