Skocz do zawartości

[SceneData Server] - 3ds max 9


Sha man

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż jestem początkującym użytkownikiem 3d's maxa i podczas jednego z ćwiczeń spotkał mnie taki problem:

 

Wykonywałem sobie jeden z tutoriali na utube, a mianowicie polegał on na zrobieniu szklanki a następnie zaimportowaniu jej do realflow i tam zrobienie potoku wody. No i zaciąłem sie w punkcie gdzie trzeba wykorzystać plugin - "SceneData Server" aby zapisać animacje.

 

- [2:23]

 

No i problem w tym że takowy plugin u mnie nie istnieje

 

Moje Utilities

 

I teraz nie wiem czy ja coś źle robie czy... co innego. Może musze go poprostu ściągnąć czy cuś? Szperałem w gugle i na forum ale nic na temat nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kurcze, nie wiem jakim cudem ty cos widzisz na tym tutku :)

A wracajac do tematu, to realflow masz zainstalowany ? Ja o niego sie tylko otarlem, ze tak powiem, ale czy to o czym mowisz to nie jest poprostu exporter sceny do realflowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

eksport/import robi sie importerem , ktory trzeba doinstalowac do maxa.

pojawi sie dodatkowy pasek prawie na srodku wiewportow (zobaczysz go napewno).

Ten tutek bazuje na wczesniejszej wersji importowania.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o importer dla 3ds'a do plikow .sd to niestety nie znalazlem(bylo by milo jakbys powiedzial skad zassac :P), ale za to dowiedzialem sie ze realflow czyta format .3ds tak więc juz z importem problemu nie mam ;)

 

Także wielkie Dzięki za pomoc :).

 

//Edit

 

Wszystko ekstra, nie wiem tylko jednego, jak zapisać plik RF'em żeby go maxem otworzyć ?^^

Edytowane przez Sha man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)