Jump to content

Autodesk 3ds max design 2009 - Car Model


ReSe
 Share

Recommended Posts

Witam dopiero co za czynam zabawę z torzeniem modeli 3d i mam już pierwszy problem mianowicie chodzi mi o podgląd przy tworzeniu. Gdzie mogę znaleść opcje odpowiadającą za szczegółowość wyświetlanych textur. Mój problem związany jest z planami samochodu. Zamieściłem plany na boxach i dałem textury ale dopiero po renderingu textury te są prawidłowo, szczegółowo wyświetlane tzn. że bez renderingu blueprint samochodu składa się z kropek.

 

Pozdrawiam ;)

Link to comment
Share on other sites

No tak ale to nie zabardzo mi pomogło ;/ Dziwne jest to że jak klikne na boxa z górą samochodu to kropki się ustawiają i dopiero wtedy cos widzę a gdy nie jest klikniete na box to kropki są źle ustawione.

 

Może źle dodaje texture ;/ ? Dodaje przez Unwrap UVW face i Asset Browser

 

 

Doszedłem do tego iż gdy klikne na boxa wyświetla prawidłowo blueprinta ale gdy nie jest zaznaczony to źle wyświetla. Przypominam ze uzylem Unwrap UVW i teraz Za pomocą "M" bitmap

Edited by ReSe
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy