Skocz do zawartości

Autodesk 3ds max design 2009 - Car Model


Gość ReSe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dopiero co za czynam zabawę z torzeniem modeli 3d i mam już pierwszy problem mianowicie chodzi mi o podgląd przy tworzeniu. Gdzie mogę znaleść opcje odpowiadającą za szczegółowość wyświetlanych textur. Mój problem związany jest z planami samochodu. Zamieściłem plany na boxach i dałem textury ale dopiero po renderingu textury te są prawidłowo, szczegółowo wyświetlane tzn. że bez renderingu blueprint samochodu składa się z kropek.

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

No tak ale to nie zabardzo mi pomogło ;/ Dziwne jest to że jak klikne na boxa z górą samochodu to kropki się ustawiają i dopiero wtedy cos widzę a gdy nie jest klikniete na box to kropki są źle ustawione.

 

Może źle dodaje texture ;/ ? Dodaje przez Unwrap UVW face i Asset Browser

 

 

Doszedłem do tego iż gdy klikne na boxa wyświetla prawidłowo blueprinta ale gdy nie jest zaznaczony to źle wyświetla. Przypominam ze uzylem Unwrap UVW i teraz Za pomocą "M" bitmap

Edytowane przez ReSe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności