CiasteczkowyPotwór Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 Witam! Mam za zadanie zrobić model śmiglowca, po czym sprawić przy pomocy bibliotek OpenGL, aby ruszały się śmigła, latał itp.. (to akurat mało istotne). Generalnie chodzi mi o sam import do plików .obj (chyba, że zaproponujecie mi jakiś bardziej odpowiedni format). Jeżeli w moim modelu wstawię sobie szyby i inne tekstury, jedym słowem w samym Maxie będzie on wyglądał ładnie i efektownie, to mogę zrobić coś, aby w takim samym stanie móc odtwarzać go potem przy pisaniu czy wszystkie efekty (po za ogólnym kształtem) muszę obsłużyć już w trakcie pisania? Dzięki za odpowiedź:)
Gość User190 Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 Do Direct X jesta Panda Exporter - pogooglaj, może w openGL też się przyda? Korzystaj z gotowych bibliotek - nie pisz wszystkeigo od 0 :)
Alibaba Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Mozesz sprobowac z biblioteka FCollada: http://www.feelingsoftware.com/content/view/62/76/lang,en/ Zapis do collady ma wlasciwie kazdy z popularniejszych programow 3d wlacznie z maxem. Nawet nie bedziesz musial tego smigla animowac, bo strukture sceny i animacje collada rowniez przenosi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się