Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam za zadanie zrobić model śmiglowca, po czym sprawić przy pomocy bibliotek OpenGL, aby ruszały się śmigła, latał itp.. (to akurat mało istotne). Generalnie chodzi mi o sam import do plików .obj (chyba, że zaproponujecie mi jakiś bardziej odpowiedni format). Jeżeli w moim modelu wstawię sobie szyby i inne tekstury, jedym słowem w samym Maxie będzie on wyglądał ładnie i efektownie, to mogę zrobić coś, aby w takim samym stanie móc odtwarzać go potem przy pisaniu czy wszystkie efekty (po za ogólnym kształtem) muszę obsłużyć już w trakcie pisania?

 

Dzięki za odpowiedź:)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do Direct X jesta Panda Exporter - pogooglaj, może w openGL też się przyda?

Korzystaj z gotowych bibliotek - nie pisz wszystkeigo od 0 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności