Napisano 13 Kwiecień 200915 l Witam! Mam za zadanie zrobić model śmiglowca, po czym sprawić przy pomocy bibliotek OpenGL, aby ruszały się śmigła, latał itp.. (to akurat mało istotne). Generalnie chodzi mi o sam import do plików .obj (chyba, że zaproponujecie mi jakiś bardziej odpowiedni format). Jeżeli w moim modelu wstawię sobie szyby i inne tekstury, jedym słowem w samym Maxie będzie on wyglądał ładnie i efektownie, to mogę zrobić coś, aby w takim samym stanie móc odtwarzać go potem przy pisaniu czy wszystkie efekty (po za ogólnym kształtem) muszę obsłużyć już w trakcie pisania? Dzięki za odpowiedź:)
Napisano 13 Kwiecień 200915 l Do Direct X jesta Panda Exporter - pogooglaj, może w openGL też się przyda? Korzystaj z gotowych bibliotek - nie pisz wszystkeigo od 0 :)
Napisano 16 Kwiecień 200915 l Mozesz sprobowac z biblioteka FCollada: http://www.feelingsoftware.com/content/view/62/76/lang,en/ Zapis do collady ma wlasciwie kazdy z popularniejszych programow 3d wlacznie z maxem. Nawet nie bedziesz musial tego smigla animowac, bo strukture sceny i animacje collada rowniez przenosi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto