Posted April 13, 200916 yr Witam! Mam za zadanie zrobić model śmiglowca, po czym sprawić przy pomocy bibliotek OpenGL, aby ruszały się śmigła, latał itp.. (to akurat mało istotne). Generalnie chodzi mi o sam import do plików .obj (chyba, że zaproponujecie mi jakiś bardziej odpowiedni format). Jeżeli w moim modelu wstawię sobie szyby i inne tekstury, jedym słowem w samym Maxie będzie on wyglądał ładnie i efektownie, to mogę zrobić coś, aby w takim samym stanie móc odtwarzać go potem przy pisaniu czy wszystkie efekty (po za ogólnym kształtem) muszę obsłużyć już w trakcie pisania? Dzięki za odpowiedź:)
April 13, 200916 yr Do Direct X jesta Panda Exporter - pogooglaj, może w openGL też się przyda? Korzystaj z gotowych bibliotek - nie pisz wszystkeigo od 0 :)
April 16, 200916 yr Mozesz sprobowac z biblioteka FCollada: http://www.feelingsoftware.com/content/view/62/76/lang,en/ Zapis do collady ma wlasciwie kazdy z popularniejszych programow 3d wlacznie z maxem. Nawet nie bedziesz musial tego smigla animowac, bo strukture sceny i animacje collada rowniez przenosi.
Create an account or sign in to comment