Jump to content

Sceny w 3ds max, a OpenGL


Recommended Posts

Witam!

 

Mam za zadanie zrobić model śmiglowca, po czym sprawić przy pomocy bibliotek OpenGL, aby ruszały się śmigła, latał itp.. (to akurat mało istotne). Generalnie chodzi mi o sam import do plików .obj (chyba, że zaproponujecie mi jakiś bardziej odpowiedni format). Jeżeli w moim modelu wstawię sobie szyby i inne tekstury, jedym słowem w samym Maxie będzie on wyglądał ładnie i efektownie, to mogę zrobić coś, aby w takim samym stanie móc odtwarzać go potem przy pisaniu czy wszystkie efekty (po za ogólnym kształtem) muszę obsłużyć już w trakcie pisania?

 

Dzięki za odpowiedź:)

Link to comment
Share on other sites

Guest User190

Do Direct X jesta Panda Exporter - pogooglaj, może w openGL też się przyda?

Korzystaj z gotowych bibliotek - nie pisz wszystkeigo od 0 :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy