CiasteczkowyPotwór Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Witam! Mam za zadanie zrobić model śmiglowca, po czym sprawić przy pomocy bibliotek OpenGL, aby ruszały się śmigła, latał itp.. (to akurat mało istotne). Generalnie chodzi mi o sam import do plików .obj (chyba, że zaproponujecie mi jakiś bardziej odpowiedni format). Jeżeli w moim modelu wstawię sobie szyby i inne tekstury, jedym słowem w samym Maxie będzie on wyglądał ładnie i efektownie, to mogę zrobić coś, aby w takim samym stanie móc odtwarzać go potem przy pisaniu czy wszystkie efekty (po za ogólnym kształtem) muszę obsłużyć już w trakcie pisania? Dzięki za odpowiedź:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest User190 Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Do Direct X jesta Panda Exporter - pogooglaj, może w openGL też się przyda? Korzystaj z gotowych bibliotek - nie pisz wszystkeigo od 0 :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alibaba Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Mozesz sprobowac z biblioteka FCollada: http://www.feelingsoftware.com/content/view/62/76/lang,en/ Zapis do collady ma wlasciwie kazdy z popularniejszych programow 3d wlacznie z maxem. Nawet nie bedziesz musial tego smigla animowac, bo strukture sceny i animacje collada rowniez przenosi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now