Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

blender wyraźnie ma jakiś problem ze skalowaniem w czasie, może z powodu wartości ułamkowych, jakie mu wychodzą w rozmiarze obrazka. nie ma chyba noda do zaokrąglania

na razie nie znalazłem obejścia problemu

 

 

EDIT: zastosowanie dwóch nodów scale z wejściem dla x i dla y pojedynczo z tego samego time noda, daje o wiele lepsze rezultaty.

Edytowane przez sanki
  • Like 1
Napisano

A jakby tak zmapować ten obrazek na półsferę, czyli tak jak się to w większości przypadków się robi, masz większą kontrolę + prawie fizyczne zakrzywienie perspektywy?:)

  • Like 1
Napisano

Aniu, na dobra sprawe niebo nie powinno zupelnie drgnac, a juz na pewno nie skalowac sie.

 

Inaczej bedzie mozna odniesc wrazenie, ze te chmury stoja zaraz za budynkiem i sa plaskie jak cholera, bo skaluja sie rownomiernie.

 

Dla jakiegos efektu paralaksy mozesz je lekko poruszyc z dolu do gory, albo odwrotnie.

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. Już działa (nie w nodach). Zrobiłam w sequencerze, za pomocą transform. To z osobnym obiektem też działało, tylko że zasłaniało lampy.

 

Reanimator - one się skalują tylko całkiem lekko, jednocześnie ruszają trochę w górę, przez to powstaje efekt jakby się ruszały w kierunku obserwatora, jest to też o tyle uzasadnione że kamera się rusza w kierunku budynku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności