Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

blender wyraźnie ma jakiś problem ze skalowaniem w czasie, może z powodu wartości ułamkowych, jakie mu wychodzą w rozmiarze obrazka. nie ma chyba noda do zaokrąglania

na razie nie znalazłem obejścia problemu

 

 

EDIT: zastosowanie dwóch nodów scale z wejściem dla x i dla y pojedynczo z tego samego time noda, daje o wiele lepsze rezultaty.

Edytowane przez sanki

Napisano

A jakby tak zmapować ten obrazek na półsferę, czyli tak jak się to w większości przypadków się robi, masz większą kontrolę + prawie fizyczne zakrzywienie perspektywy?:)

Napisano

Aniu, na dobra sprawe niebo nie powinno zupelnie drgnac, a juz na pewno nie skalowac sie.

 

Inaczej bedzie mozna odniesc wrazenie, ze te chmury stoja zaraz za budynkiem i sa plaskie jak cholera, bo skaluja sie rownomiernie.

 

Dla jakiegos efektu paralaksy mozesz je lekko poruszyc z dolu do gory, albo odwrotnie.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi. Już działa (nie w nodach). Zrobiłam w sequencerze, za pomocą transform. To z osobnym obiektem też działało, tylko że zasłaniało lampy.

 

Reanimator - one się skalują tylko całkiem lekko, jednocześnie ruszają trochę w górę, przez to powstaje efekt jakby się ruszały w kierunku obserwatora, jest to też o tyle uzasadnione że kamera się rusza w kierunku budynku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności