Napisano 13 Kwiecień 200915 l Chcę zrobić efekt zbliżających się chmur. W tym celu podłączyłam time node do scale node. Niestety niebo się trzęsie. Ktoś wie co zrobić? http://www.ania.xibo.at/tmp/budynek.avi
Napisano 14 Kwiecień 200915 l blender wyraźnie ma jakiś problem ze skalowaniem w czasie, może z powodu wartości ułamkowych, jakie mu wychodzą w rozmiarze obrazka. nie ma chyba noda do zaokrąglania na razie nie znalazłem obejścia problemu EDIT: zastosowanie dwóch nodów scale z wejściem dla x i dla y pojedynczo z tego samego time noda, daje o wiele lepsze rezultaty. Edytowane 14 Kwiecień 200915 l przez sanki
Napisano 15 Kwiecień 200915 l A jakby tak zmapować ten obrazek na półsferę, czyli tak jak się to w większości przypadków się robi, masz większą kontrolę + prawie fizyczne zakrzywienie perspektywy?:)
Napisano 15 Kwiecień 200915 l Aniu, na dobra sprawe niebo nie powinno zupelnie drgnac, a juz na pewno nie skalowac sie. Inaczej bedzie mozna odniesc wrazenie, ze te chmury stoja zaraz za budynkiem i sa plaskie jak cholera, bo skaluja sie rownomiernie. Dla jakiegos efektu paralaksy mozesz je lekko poruszyc z dolu do gory, albo odwrotnie.
Napisano 15 Kwiecień 200915 l Autor Dzięki za odpowiedzi. Już działa (nie w nodach). Zrobiłam w sequencerze, za pomocą transform. To z osobnym obiektem też działało, tylko że zasłaniało lampy. Reanimator - one się skalują tylko całkiem lekko, jednocześnie ruszają trochę w górę, przez to powstaje efekt jakby się ruszały w kierunku obserwatora, jest to też o tyle uzasadnione że kamera się rusza w kierunku budynku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto