Jump to content

rendering cienia z kanałem alpha


Recommended Posts

Hej, ciężko mi było sprecyzować tytuł dla tego tematu. Generalnie chodzi mi o to, że renderuje sprite'y do swojej gry 2D. Mam model, powiedzmy, ludzika, zanimowany itd. Całe tło za ludzikiem renderuje się w alpha, więc tu nie ma problemu. Ale. Chcę, żeby ludzik rzucał cień, który byłby w renderze. Tyle, że cień musi być przeźroczysty, no i musi być 'na niczym'... A jak renderuje cień w 3d maxie, to muszę wsadzić pod ludzika plain. A plane przeźroczysty już nie jest (jeśli byłby niewidoczny, to cień też, a tego nie chcemy). Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

 

Wdzięczny będę za jakąś pomoc :)

Edited by garion
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy