Skocz do zawartości

rendering cienia z kanałem alpha


Gość garion

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, ciężko mi było sprecyzować tytuł dla tego tematu. Generalnie chodzi mi o to, że renderuje sprite'y do swojej gry 2D. Mam model, powiedzmy, ludzika, zanimowany itd. Całe tło za ludzikiem renderuje się w alpha, więc tu nie ma problemu. Ale. Chcę, żeby ludzik rzucał cień, który byłby w renderze. Tyle, że cień musi być przeźroczysty, no i musi być 'na niczym'... A jak renderuje cień w 3d maxie, to muszę wsadzić pod ludzika plain. A plane przeźroczysty już nie jest (jeśli byłby niewidoczny, to cień też, a tego nie chcemy). Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

 

Wdzięczny będę za jakąś pomoc :)

Edytowane przez garion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności