Napisano 14 Kwiecień 200916 l Hej, ciężko mi było sprecyzować tytuł dla tego tematu. Generalnie chodzi mi o to, że renderuje sprite'y do swojej gry 2D. Mam model, powiedzmy, ludzika, zanimowany itd. Całe tło za ludzikiem renderuje się w alpha, więc tu nie ma problemu. Ale. Chcę, żeby ludzik rzucał cień, który byłby w renderze. Tyle, że cień musi być przeźroczysty, no i musi być 'na niczym'... A jak renderuje cień w 3d maxie, to muszę wsadzić pod ludzika plain. A plane przeźroczysty już nie jest (jeśli byłby niewidoczny, to cień też, a tego nie chcemy). Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Wdzięczny będę za jakąś pomoc :) Edytowane 14 Kwiecień 200916 l przez garion
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto