Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, ciężko mi było sprecyzować tytuł dla tego tematu. Generalnie chodzi mi o to, że renderuje sprite'y do swojej gry 2D. Mam model, powiedzmy, ludzika, zanimowany itd. Całe tło za ludzikiem renderuje się w alpha, więc tu nie ma problemu. Ale. Chcę, żeby ludzik rzucał cień, który byłby w renderze. Tyle, że cień musi być przeźroczysty, no i musi być 'na niczym'... A jak renderuje cień w 3d maxie, to muszę wsadzić pod ludzika plain. A plane przeźroczysty już nie jest (jeśli byłby niewidoczny, to cień też, a tego nie chcemy). Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

 

Wdzięczny będę za jakąś pomoc :)

Edytowane przez garion

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 797
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O, dokładnie. Dziękuje bardzo serdecznie ! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności