Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Otóz mapuje obiekt highpoly, mecze sie z tym jakis czas, potem dochodze do wniosku ze jest za duzo polygonow wiec uzywam optimize, a tu zonk! Mapowanie calkowicie sie zmienia, textura jest poprzesówana i wogole. Kiedy naniose mapowanie na nowo to jest ok. Wiem ze najlepiej najpierw zoptymalizowac a potem mapowac ale pytam z ciekawosci czy da sie zrobic korekte mapowania po uzyciu optimize (byla tam jakas opcja chyba cos z mappping nie pamietam dokladnie, poprawialo troche mapowanie ale bylo bardzo dalekie od oryginału). Z góry dzieki

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba raczej nie, to tak jakbys chcial pomalowac samochod przed stluczka i spowrotem miec taki sam lakier na samochodzie, zrob optimize a potem UVW MAP :| CHYBA TAK :|:|:P

Napisano

Możesz użyć pluga Polygon Cruncher (komercyjny) - potrafi ładnie obciąć nadmiar polygonów zachowując mapowanie, materiały itd. Jest to program stand-alone, ale ma port do maxa, lw i chyba gdzieś jeszcze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności