Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Otóz mapuje obiekt highpoly, mecze sie z tym jakis czas, potem dochodze do wniosku ze jest za duzo polygonow wiec uzywam optimize, a tu zonk! Mapowanie calkowicie sie zmienia, textura jest poprzesówana i wogole. Kiedy naniose mapowanie na nowo to jest ok. Wiem ze najlepiej najpierw zoptymalizowac a potem mapowac ale pytam z ciekawosci czy da sie zrobic korekte mapowania po uzyciu optimize (byla tam jakas opcja chyba cos z mappping nie pamietam dokladnie, poprawialo troche mapowanie ale bylo bardzo dalekie od oryginału). Z góry dzieki

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 980
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba raczej nie, to tak jakbys chcial pomalowac samochod przed stluczka i spowrotem miec taki sam lakier na samochodzie, zrob optimize a potem UVW MAP :| CHYBA TAK :|:|:P

Napisano

Możesz użyć pluga Polygon Cruncher (komercyjny) - potrafi ładnie obciąć nadmiar polygonów zachowując mapowanie, materiały itd. Jest to program stand-alone, ale ma port do maxa, lw i chyba gdzieś jeszcze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności