Dibo Napisano 18 Marzec 2004 Napisano 18 Marzec 2004 Witam Otóz mapuje obiekt highpoly, mecze sie z tym jakis czas, potem dochodze do wniosku ze jest za duzo polygonow wiec uzywam optimize, a tu zonk! Mapowanie calkowicie sie zmienia, textura jest poprzesówana i wogole. Kiedy naniose mapowanie na nowo to jest ok. Wiem ze najlepiej najpierw zoptymalizowac a potem mapowac ale pytam z ciekawosci czy da sie zrobic korekte mapowania po uzyciu optimize (byla tam jakas opcja chyba cos z mappping nie pamietam dokladnie, poprawialo troche mapowanie ale bylo bardzo dalekie od oryginału). Z góry dzieki
kulexy Napisano 18 Marzec 2004 Napisano 18 Marzec 2004 chyba raczej nie, to tak jakbys chcial pomalowac samochod przed stluczka i spowrotem miec taki sam lakier na samochodzie, zrob optimize a potem UVW MAP :| CHYBA TAK :|:|:P
_michal Napisano 23 Marzec 2004 Napisano 23 Marzec 2004 Możesz użyć pluga Polygon Cruncher (komercyjny) - potrafi ładnie obciąć nadmiar polygonów zachowując mapowanie, materiały itd. Jest to program stand-alone, ale ma port do maxa, lw i chyba gdzieś jeszcze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się