Skocz do zawartości

Optimize - psuje mapowanie textury


Dibo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Otóz mapuje obiekt highpoly, mecze sie z tym jakis czas, potem dochodze do wniosku ze jest za duzo polygonow wiec uzywam optimize, a tu zonk! Mapowanie calkowicie sie zmienia, textura jest poprzesówana i wogole. Kiedy naniose mapowanie na nowo to jest ok. Wiem ze najlepiej najpierw zoptymalizowac a potem mapowac ale pytam z ciekawosci czy da sie zrobic korekte mapowania po uzyciu optimize (byla tam jakas opcja chyba cos z mappping nie pamietam dokladnie, poprawialo troche mapowanie ale bylo bardzo dalekie od oryginału). Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności