Jump to content

Troche zieleni.


Matz
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jest to moja pierwsza scena jaka wrzucam na forum. Nie jestem autorem projektu, zajmuje sie tylko wizualizacja do niego. Na pierwszy rzut oka moze wydac sie dosc niezrozumialy dlatego tez wrzucam malego zooma, ktory moze pomoze wyjasnic co tam sie dzieje ;). Prawde mowiac jest to moj pierwszy exterior jaki robie, wiec efekty nie sa najlepsze. Bylbym bardzo wdzieczny za konkretne uwagi co poprawic i najlepiej sugestie w jaki sposob :). Scene oswietlam Vraysunem i uzywam Vray camery.

Wrzucajac ten render sam widze, ze cienie nie sa najlepszej jakosci , ale mam nadzieje, ze da sie je poprawic zwiekszajac Shadow subdivs w vraysun. Tak samo tekstura drewna tez chyba nie prezentuje sie najlepiej i na dodatek przekrecila sie mimo tego ze w podgladzie byla okej.

 

 

[/url]

 

 

wodal.png

Ten dziwny element to miedziana młotkowana blacha, po ktorej splywa woda.

 

bladvvs.jpg

Wiecie moze czym spowodowany jest ten blad? Wyskoczyl mi juz drugi raz po tym jak scena zostala juz wyrednerowana.

 

Pozdrawiam

Edited by Matz
Link to comment
Share on other sites

Wlasnie mam pewien problem z tym. Od wczoraj mam 64 bit win. i 3dsa, lecz scene robilem jeszcze na 32 bit systemie i 3ds. Odpalajac scene na 64 bit, max zacinal sie po 5min za kazdym razem. Dopiero po zainstalowaniu 32bit 3dsa na 64bit systemie przestalo sie wieszac. Mam nadzieje, ze jest to po prostu spowodowane tym ,ze scena byla robiona na 32 bit.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy