Sorhed Napisano 18 Marzec 2004 Napisano 18 Marzec 2004 jak się robi lightmapy w 3dsmax6, do wykożystania w grze? proszę o pomoc
RAsputin Napisano 24 Marzec 2004 Napisano 24 Marzec 2004 Trzeba pokombinowac troche :) 1. Mam jakas tam scene ze swiatelkami 2. Robie render to texture i tam ustawiam tylko rendering mapy swiatla, zapisuje gdzies tak wygenerowana mape 3. Zapisuje mapowanie obiektow do pliczku. Mapowanie to zostalo automatycznie nadane przy render to texture Potem trzeba kombinowac, mozna probowac odczytac ten plik z mapowaniem, albo wczytac je na kanal 1 i zapisac siatke w jakims formacie (ja tak robilem z 3ds) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się