Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak się robi lightmapy w 3dsmax6, do wykożystania w grze? proszę o pomoc

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trzeba pokombinowac troche :)

 

1. Mam jakas tam scene ze swiatelkami

 

2. Robie render to texture i tam ustawiam tylko rendering mapy swiatla, zapisuje gdzies tak wygenerowana mape

 

3. Zapisuje mapowanie obiektow do pliczku. Mapowanie to zostalo automatycznie nadane przy render to texture

 

Potem trzeba kombinowac, mozna probowac odczytac ten plik z mapowaniem, albo wczytac je na kanal 1 i zapisac siatke w jakims formacie (ja tak robilem z 3ds)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności