Gość mev Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam! Koncze teraz prace dyplomowa i wykonuje ostateczne wizualizacje ( 3dsmax i vray), mam jednak problem, ponieważ kazda renderowana scena zawiera bardzo dużo elementow, swiatel, odbic itp. W tym momencie renderuje jedna ze scen w rozdzielczości 2400x1800 i przewidywany czas renderowania to .. 60h! (przy renderze 800/600 calosc trwala okolo 6-8h) Czy to „normalne”?? dodam ze mój komputer to Intel Core Quad ( 4 rdzeniowy) 2,4GHz, 4GB ramu, karta graficzna GeForce 8600 GT, system Win XP 64-bitowy, więc raczej slaby nie jest jak na warunki domowe;) Obawiam się ze popełniam jakiś błąd - jestem samoukiem (nie uczęszczałam na żadne kursy). Teraz jednak potrzebuje profesjonalnej pomocy, kogoś kto się na tym zna. Czy byłby ktoś w stanie mi pomoc? Kazda pomoc - zdalnie lub w formie jednorazowych, odpłatnych korepetycji (jestem z Wrocławia) bardzo mi sie przyda:) moj mail to: [email protected] pozdrawiam serdecznie Magda ps. to link do problematycznych wizualek;) www.coroflot.com/magdamasalska/spa_and_recreation_centre_-_master_thesis Edytowane 20 Kwiecień 2009 przez tweety
mkeruj Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Wrzuć skriny ze wszystkich ustawień silnika i świateł. Wtedy będzie można coś powiedzieć.
Filip Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Witam Może wrzuć sreeny ustwień rendera to może coś poradzimy.
Gość mev Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 moj projekt sklada sie z jednej duzej sceny podzielonej na mniejsze, kazda z nich ma po kilka kamer i kiedy renderuje dane ujecie staram sie ukryc jak najwieksza liczbe obiektow niepotrzebnych; jesli swiatlo dziala tylko na kilka elementow w scenie to korzystam z opcji exclude/include, aby zmniejszyc czas przeliczania; korzystam ze swiatel fotometrycznych + ies, vray oraz direct light jako slonce; nie wszystkie swiatla tworza cienie (tylko te glowne, imitujace swiatlo dzienne); niektore elementy sceny maja wylaczona opcje widocznosci dla odbic/przejrzystosci; kamer uzywam vrayowych, z wlaczona opcja glebi ostrosci; nie korzystam z exposure control ani innych efektow. cos jeszcze mam opisac/ wrzucic screeny itp?
mirach Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Czy te czasy to jest na still czy animke ? Ustawienia renderera sa w miare ok, mozna cos poscinac ale nie jest jakos strasznie. Napewno glebia ostrosci dodaje duzo do renderingu, mozna to symulowac renderujac z depth pass i rozmywac render w postprodukcji. Z tego co patrze na scene to masz mase materialow z glossy (a przynajmiej tak to wyglada) do tego tona odbic. Wg mnie to tak spowalnia render. Mozesz np wlazyc w vrayu Max reflections na 3, nie powinno to jakos strasznie popsuc efektu a render powinien byc szybszy. pozdrawiam
Gość mev Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 still - nie robie animacji; co do reszty - bede walczyc.. jesli ktos ma jeszcze jakis pomysl z checia poslucham:) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się