Napisano 19 Kwiecień 200915 l Witam! Koncze teraz prace dyplomowa i wykonuje ostateczne wizualizacje ( 3dsmax i vray), mam jednak problem, ponieważ kazda renderowana scena zawiera bardzo dużo elementow, swiatel, odbic itp. W tym momencie renderuje jedna ze scen w rozdzielczości 2400x1800 i przewidywany czas renderowania to .. 60h! (przy renderze 800/600 calosc trwala okolo 6-8h) Czy to „normalne”?? dodam ze mój komputer to Intel Core Quad ( 4 rdzeniowy) 2,4GHz, 4GB ramu, karta graficzna GeForce 8600 GT, system Win XP 64-bitowy, więc raczej slaby nie jest jak na warunki domowe;) Obawiam się ze popełniam jakiś błąd - jestem samoukiem (nie uczęszczałam na żadne kursy). Teraz jednak potrzebuje profesjonalnej pomocy, kogoś kto się na tym zna. Czy byłby ktoś w stanie mi pomoc? Kazda pomoc - zdalnie lub w formie jednorazowych, odpłatnych korepetycji (jestem z Wrocławia) bardzo mi sie przyda:) moj mail to: [email protected] pozdrawiam serdecznie Magda ps. to link do problematycznych wizualek;) www.coroflot.com/magdamasalska/spa_and_recreation_centre_-_master_thesis Edytowane 20 Kwiecień 200915 l przez tweety
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Wrzuć skriny ze wszystkich ustawień silnika i świateł. Wtedy będzie można coś powiedzieć.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l moj projekt sklada sie z jednej duzej sceny podzielonej na mniejsze, kazda z nich ma po kilka kamer i kiedy renderuje dane ujecie staram sie ukryc jak najwieksza liczbe obiektow niepotrzebnych; jesli swiatlo dziala tylko na kilka elementow w scenie to korzystam z opcji exclude/include, aby zmniejszyc czas przeliczania; korzystam ze swiatel fotometrycznych + ies, vray oraz direct light jako slonce; nie wszystkie swiatla tworza cienie (tylko te glowne, imitujace swiatlo dzienne); niektore elementy sceny maja wylaczona opcje widocznosci dla odbic/przejrzystosci; kamer uzywam vrayowych, z wlaczona opcja glebi ostrosci; nie korzystam z exposure control ani innych efektow. cos jeszcze mam opisac/ wrzucic screeny itp?
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Czy te czasy to jest na still czy animke ? Ustawienia renderera sa w miare ok, mozna cos poscinac ale nie jest jakos strasznie. Napewno glebia ostrosci dodaje duzo do renderingu, mozna to symulowac renderujac z depth pass i rozmywac render w postprodukcji. Z tego co patrze na scene to masz mase materialow z glossy (a przynajmiej tak to wyglada) do tego tona odbic. Wg mnie to tak spowalnia render. Mozesz np wlazyc w vrayu Max reflections na 3, nie powinno to jakos strasznie popsuc efektu a render powinien byc szybszy. pozdrawiam
Napisano 20 Kwiecień 200915 l still - nie robie animacji; co do reszty - bede walczyc.. jesli ktos ma jeszcze jakis pomysl z checia poslucham:) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto