Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam pytanie: jak wymodelować w 3ds max, łuk okienny (ostry), taki jak na załączonej fotce. Chodzi mi o siatkę, zeby była identyczna. Zastanawia mnie, że jest tylko jeden edge ze środka łuku do wierzchołka poligona a przeciez sam łuk ma więcej verteksów. Co z nimi, nie są połączone? Low poly to chyba nie jest?

 

siatka2.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A kto powiedział, ze od wszystkich wierzchołków muszą odchodzić koniecznie na przykład po po 4, a nie po 3 krawędzie ( edge ) ? Wyobraź sobie sytuację kiedy jest sobie ścianka, a w niej "idealna" dziura z mnóstwem wierzchołków na obwodzie przy czym tylko jeden jest spiety edgem do wierzchołka krawędzi scianki ( polygona ). Dopóki nie stosuje się wygładzania o czym napisał Shogun ma to rację bytu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności