adek Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Pojawiła się już lista przyjętych Blenderowych projektów na tegoroczny Google Summer of Code. Pojawiło się wiele ciekawych projektów, część zakłada przyspieszenie pracy aplikacji np. optymalizacja raytracingu oraz przyspieszenie View Portu do pracy z dużą ilością polygonów, pozostałe to np. odświeżenie Non Linear Animation (NLA), poprawa obsługi COLLADY, malowanie światła, pomoc przy pracy nad Pythonowym API. Po więcej informacji zapraszam do linku źródłowego. Więcej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się