ognisty Napisano 29 Kwiecień 2009 Napisano 29 Kwiecień 2009 Witam, moje boje z animacją trwają, no i natrafiłem na problem, mam scenę z granatnikiem, granat jest zlinkowany z wyrzutnią, coby poruszał się prawidłowo względem wyrzutni w trakcie jej animacji. No i następuje moment wystrzelenia owego granatu. I tu mam problem, chce aby w konkretnej klatce ów granat rozlinkować z wyrzutnią, żeby mógł zacząć żyć własnym życiem, bez względu na dalszą animacje wyrzutni. Nie widze sposobu aby rozlinkować meshe w trakcie animacji, próbowałem zmieniać weight ale to nic nie daje. Jak to zjeść?
ognisty Napisano 29 Kwiecień 2009 Autor Napisano 29 Kwiecień 2009 omg. dobra zbanujcie mnie ;p fakt - jest cos o tym w helpie i mysle ze to to, rozwikłać idem więc :) coś to bede krzyczał Mr Pank - nie bij ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się