Jump to content

Rozlinkowywawnie w trakcie animacji


ognisty
 Share

Recommended Posts

Witam, moje boje z animacją trwają, no i natrafiłem na problem,

 

mam scenę z granatnikiem, granat jest zlinkowany z wyrzutnią, coby poruszał się prawidłowo względem wyrzutni w trakcie jej animacji. No i następuje moment wystrzelenia owego granatu. I tu mam problem, chce aby w konkretnej klatce ów granat rozlinkować z wyrzutnią, żeby mógł zacząć żyć własnym życiem, bez względu na dalszą animacje wyrzutni.

 

Nie widze sposobu aby rozlinkować meshe w trakcie animacji, próbowałem zmieniać weight ale to nic nie daje.

 

Jak to zjeść?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy