Napisano 29 Kwiecień 200915 l Witam, moje boje z animacją trwają, no i natrafiłem na problem, mam scenę z granatnikiem, granat jest zlinkowany z wyrzutnią, coby poruszał się prawidłowo względem wyrzutni w trakcie jej animacji. No i następuje moment wystrzelenia owego granatu. I tu mam problem, chce aby w konkretnej klatce ów granat rozlinkować z wyrzutnią, żeby mógł zacząć żyć własnym życiem, bez względu na dalszą animacje wyrzutni. Nie widze sposobu aby rozlinkować meshe w trakcie animacji, próbowałem zmieniać weight ale to nic nie daje. Jak to zjeść?
Napisano 29 Kwiecień 200915 l Autor omg. dobra zbanujcie mnie ;p fakt - jest cos o tym w helpie i mysle ze to to, rozwikłać idem więc :) coś to bede krzyczał Mr Pank - nie bij ;p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto