gonzo71 Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Gina polygony podczas operacji boolen? Czesto tam mi sie przytrafia, ze gina polygony podczas boolen. Czemu tak sie dzieje? Jak to uzupelnic. Chcialem zaznaczyc krawedzie wokol i dac cap ale cap nie jest dostepna. Jak sobie z tym radzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Obiekty wycinające połącz w jeden najpierw, nie mogą też na siebie zachodzić. Obiekt wycinany musi być zamkniętą bryłą. Sprawdzisz jej poprawność modyfikatorem STL Check. Ilość operacji boolean trzeba sprowadzić do minimum po każdej konwertując bryłę do mesh lub poly. Najlepiej więc zrobić raz wycinanie wszystkimi bryłami polączonymi w jedną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonzo71 Napisano 4 Maj 2009 Autor Share Napisano 4 Maj 2009 Fajnie. A jak sie tak nie da i w trakcie projektu wychodzi, ze cos musze wyciac i robi sie brak vertexow to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 to naprawa na poziomie editable poly np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonzo71 Napisano 4 Maj 2009 Autor Share Napisano 4 Maj 2009 hmm. To musze jeszcze pomyslec w takim razie bo mi to nie wychodzi. Czesto nie mam capa i nie wiem jak to zrobic zabardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się