Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Gina polygony podczas operacji boolen? Czesto tam mi sie przytrafia, ze gina polygony podczas boolen. Czemu tak sie dzieje? Jak to uzupelnic. Chcialem zaznaczyc krawedzie wokol i dac cap ale cap nie jest dostepna. Jak sobie z tym radzic?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obiekty wycinające połącz w jeden najpierw, nie mogą też na siebie zachodzić. Obiekt wycinany musi być zamkniętą bryłą. Sprawdzisz jej poprawność modyfikatorem STL Check. Ilość operacji boolean trzeba sprowadzić do minimum po każdej konwertując bryłę do mesh lub poly. Najlepiej więc zrobić raz wycinanie wszystkimi bryłami polączonymi w jedną.

Napisano
  • Autor

Fajnie.

 

A jak sie tak nie da i w trakcie projektu wychodzi, ze cos musze wyciac i robi sie brak vertexow to co?

Napisano
  • Autor

hmm. To musze jeszcze pomyslec w takim razie bo mi to nie wychodzi. Czesto nie mam capa i nie wiem jak to zrobic zabardzo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności