Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gina polygony podczas operacji boolen? Czesto tam mi sie przytrafia, ze gina polygony podczas boolen. Czemu tak sie dzieje? Jak to uzupelnic. Chcialem zaznaczyc krawedzie wokol i dac cap ale cap nie jest dostepna. Jak sobie z tym radzic?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Obiekty wycinające połącz w jeden najpierw, nie mogą też na siebie zachodzić. Obiekt wycinany musi być zamkniętą bryłą. Sprawdzisz jej poprawność modyfikatorem STL Check. Ilość operacji boolean trzeba sprowadzić do minimum po każdej konwertując bryłę do mesh lub poly. Najlepiej więc zrobić raz wycinanie wszystkimi bryłami polączonymi w jedną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności