LHT Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 Jak zrobić prawidłowy Brazilowy sub surface? Jakiego materiału użyć? Jaki jest mechanizm tworzenia takiego efektu? Czy ktoś się orientuje? Pozdrawiam
LHT Napisano 20 Marzec 2004 Autor Napisano 20 Marzec 2004 po długich poszukiwaniach znalazłem to http://www.e-waves.com/3d/plugin/brazil/wax02.htm język troche dziki...
KAIN Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 Robisz obiekt dodajesz Brazil Advanced mat -> Base Shader \"wax\". Dajesz B light. Włączasz Brazil\'a potem SSE(sub-surface effects) i II(indirect illumination) w panelu Luma Server. Teraz tylko sampling zmieniasz i renderujesz:D Po więcej info na mail\'a pisz!! pozdro KAIN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się