Napisano 6 Maj 200915 l Na stronie GraphicAll.org został znaleźć można build z patchem dla sculptingu autorstwa Fredrika Hanssona, dodającym nową kategorie dla brushy, Clay, mającym być podobnym odpowiednikiem bardzo popularnego brusha znanego z ZBrusha (w sumie mojego ulubionego xD ). Build można pobrać z * http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=993 *. Na ooficjalnej liście zmian względem ostatniej wersji stabilnej * link źródłowy * w kategorii, inne projekty można przeczytać że trwają prace nad przyspieszeniem sculptingu oraz usprawnieniem używania go i modyfikatora Multires w animacji. *** Pozostałe projekty, nie licząc GSoC 2009: * rendering materiałów wolumetrycznych * nowy system modelowania działający z n-gonami (BMesh) * rendering NPR (Non Photo Realistic), dzięki integracji z rendererem Freestyle * nowe dynamiczne kontrolery bazujące na IK *** Przypomnienie projektów GSoC 2009: * przyspieszenie raytracera * nowy system NLA (Non Linera Animation, zawiera się w projekcie Animato) * pełne wsparcie dla COLLADY * przeportowanie importerów/exporterów do nowego API wersji 2.5 * malowanie światłem * przyspieszenie wyświetlania siatek o dużej rozdzielczości. Więcej...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto