Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

Ok, wypalanie tekstur to dla mnie cos nowego i ostatnio trafilem na sciane, czego bym nie probowal, jest zle. Za pomoca greebla wygenerowalem "budynek", potem nalozylem na niego multi-sub mat z roznymi teksturkami, troche poustawialem je pod mat edytorem tak zeby wszystko ladnie pasowalo, wlaczam teksturowypalacza i.. no wlasnie,

z tego:

http://img136.imageshack.us/img136/7356/27626254.jpg

 

robi mi to:

 

http://img231.imageshack.us/img231/1636/95424091.jpg

 

Czegos nie rozumiem? Jest jakis sposob zeby wreszcie zadzialalo jak nalezy?

Halp!

Edytowane przez Meri
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wszedzie stosuje map channel 1 (jesli o wlasnie o to Ci chodzilo).

Jezeli w render to texture kaze uzyc existing channel (1) wowczas dostaje to:

http://img262.imageshack.us/img262/4368/97638278.jpg

Co po nalozeniu na obiekt daje marny efekt.

 

Gdy kaze mu autoamtycznie unwrapowac, to dzieje sie to co na drugim obrazku z poprzedniego posta.

 

Z góry dziekuje za pomoc :)

Napisano

Zdaje mi sie ze texture wyjsciowa najlepiej wrzucic na inny kanal, moze byc z automatycznym unwrapem. Dosc dawno temu robilem bakowanie textur wiec moge mieszac - tak ostrzegam :)

  • Confused 1
Napisano

Wyglada na to, ze miales racje \o/

Wygenerowalem teksturke z automatic unwrap ustawionym na kanale 2, potem w modyfikatorze automatic flatten uvs przestawilem map channel z 2 na 1... i dziala! Nie wydaje mi sie to zbytnio logiczne (=bede musial o tym doczytac), ale dziala, a to w tej chwili jest najwazniejsze.

Dzieki wielkie za pomoc, rep leci :)

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności