Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Ok, wypalanie tekstur to dla mnie cos nowego i ostatnio trafilem na sciane, czego bym nie probowal, jest zle. Za pomoca greebla wygenerowalem "budynek", potem nalozylem na niego multi-sub mat z roznymi teksturkami, troche poustawialem je pod mat edytorem tak zeby wszystko ladnie pasowalo, wlaczam teksturowypalacza i.. no wlasnie,

z tego:

http://img136.imageshack.us/img136/7356/27626254.jpg

 

robi mi to:

 

http://img231.imageshack.us/img231/1636/95424091.jpg

 

Czegos nie rozumiem? Jest jakis sposob zeby wreszcie zadzialalo jak nalezy?

Halp!

Edytowane przez Meri

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 731
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wszedzie stosuje map channel 1 (jesli o wlasnie o to Ci chodzilo).

Jezeli w render to texture kaze uzyc existing channel (1) wowczas dostaje to:

http://img262.imageshack.us/img262/4368/97638278.jpg

Co po nalozeniu na obiekt daje marny efekt.

 

Gdy kaze mu autoamtycznie unwrapowac, to dzieje sie to co na drugim obrazku z poprzedniego posta.

 

Z góry dziekuje za pomoc :)

Napisano

Zdaje mi sie ze texture wyjsciowa najlepiej wrzucic na inny kanal, moze byc z automatycznym unwrapem. Dosc dawno temu robilem bakowanie textur wiec moge mieszac - tak ostrzegam :)

Napisano
  • Autor

Wyglada na to, ze miales racje \o/

Wygenerowalem teksturke z automatic unwrap ustawionym na kanale 2, potem w modyfikatorze automatic flatten uvs przestawilem map channel z 2 na 1... i dziala! Nie wydaje mi sie to zbytnio logiczne (=bede musial o tym doczytac), ale dziala, a to w tej chwili jest najwazniejsze.

Dzieki wielkie za pomoc, rep leci :)

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności