Napisano 13 Maj 200915 l Witam! Ok, wypalanie tekstur to dla mnie cos nowego i ostatnio trafilem na sciane, czego bym nie probowal, jest zle. Za pomoca greebla wygenerowalem "budynek", potem nalozylem na niego multi-sub mat z roznymi teksturkami, troche poustawialem je pod mat edytorem tak zeby wszystko ladnie pasowalo, wlaczam teksturowypalacza i.. no wlasnie, z tego: http://img136.imageshack.us/img136/7356/27626254.jpg robi mi to: http://img231.imageshack.us/img231/1636/95424091.jpg Czegos nie rozumiem? Jest jakis sposob zeby wreszcie zadzialalo jak nalezy? Halp! Edytowane 13 Maj 200915 l przez Meri
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Wszedzie stosuje map channel 1 (jesli o wlasnie o to Ci chodzilo). Jezeli w render to texture kaze uzyc existing channel (1) wowczas dostaje to: http://img262.imageshack.us/img262/4368/97638278.jpg Co po nalozeniu na obiekt daje marny efekt. Gdy kaze mu autoamtycznie unwrapowac, to dzieje sie to co na drugim obrazku z poprzedniego posta. Z góry dziekuje za pomoc :)
Napisano 13 Maj 200915 l Zdaje mi sie ze texture wyjsciowa najlepiej wrzucic na inny kanal, moze byc z automatycznym unwrapem. Dosc dawno temu robilem bakowanie textur wiec moge mieszac - tak ostrzegam :)
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Wyglada na to, ze miales racje \o/ Wygenerowalem teksturke z automatic unwrap ustawionym na kanale 2, potem w modyfikatorze automatic flatten uvs przestawilem map channel z 2 na 1... i dziala! Nie wydaje mi sie to zbytnio logiczne (=bede musial o tym doczytac), ale dziala, a to w tej chwili jest najwazniejsze. Dzieki wielkie za pomoc, rep leci :) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto