x_X Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 Pewnie głupie pytanie ale nie wiem od czego zacząć aby osiągnąć takie oczy jak mają m&m's zwłaszcza żółty bo gdy używam lattice to źrenica się rozciąga i nie wyglada to dobrze, zastanawiam się czy nie jest to robione texturą ale jak uzyskać łatwe do animowania oczy za jej pomocą to nie mam pojęcia. Wiem że ni lubicie kierowania za rączke ale za podpowiedź lub skierowanie do jakiejś stronki (może byc anglojęzyczna) byłbym wdzieczny. Z góry dziękuje.
ptaszek Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 ale w czym dokladnie problem? chodzi ci o animowanie kierunku w ktorym patrzy czy o ksztalt oczu czy jak?
x_X Napisano 15 Maj 2009 Autor Napisano 15 Maj 2009 Nakładam rampę na gałkę, spłaszczam lattice'em i gdy rozciągam czyli robię bardziej jajowate to źrenica też się robi taka a chce żeby zawsze była okrągła. takiego efektu nie chce
ptaszek Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 najlepiej jak poczytasz czym jest UV mapping. poszukaj na google "uv mapping basics" tutaj masz przyklad: http://freesystips.blogspot.com/2008/08/basic-modeling-and-uv-mapping-cigarette.html pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się