Skocz do zawartości

'ODCHUDZENIE' sceny _3ds max_Vray


Rekomendowane odpowiedzi

hej

mam problem .. mam nadziej ze ktos bedziesz w stanie mi pomoc...

a mianowicie mam spora scene duzo zieleni z evermotion i podejrzewam ze jest to przyczyna wywalania maxa do windowsaa bez zadnego komunikatu o bledzie ...

ma ktos moze jakis pomysl jak moglbym 'odchudzic' moja scen

bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki

pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Gosc

skoro zielsko od Everow to pewnie troche wazy, w gre wchodza tylko 2 rzeczy:

 

- Vray proxy - pokonwertuj drzewka, krzaki na proxy, troszke lepiej sie to laduje niz podczas triangulacji z obiektow maxa - mozesz rowniez uzyc Vray Scatter, taki plugin innej firmy do efektywnego rozmieszczania obiektow proxy, mozna tym generowac cale gaje i jakos sie to jeszcze renderuje

 

- jezeli masz duzo geometrii i za malo ramu, w podzakladce System w opcjach renderingu Vraya masz do wyboru czy geometria jest statyczna (czyli musi byc w calosci zaladowana w trakcie renderingu) czy tez ladowana jest dynamicznie - przypomina to mechanizm SWAP w Windows, laduja sie i odladowuja rozne obiekty z geometria z dysku/ramu - oznacza to znaczne spowolnienie renderingu ale pozwala renderowac sceny przekraczajace ilosc fizycznego RAMu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności