Skocz do zawartości

3d max łączenie


darkgraff

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem w tym świeży i chciałem zapytać.. mam np 2 rurki pionową i poziomą, jak je połączyć tak żeby było takie kolanko??? wiecie żeby wyglądało jak litera L ale zeby połączeń nie było widać, złączyć w jedną całość. Chciałem zrobić krzesło a nie wiem jak złączyć rurki:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rysujesz linie, pozniej w modyfikacjach wchodzisz do zakadki rendering i zaznaczasz enable in render oraz w viewport a nastepnie ustawiasz grobosc (thickness). Jesli chcesz miec troche bardziej okragle to zazncz te vertex'y i jest tam taka opcja jak fillet ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj bo pierdoły gadają :)

Ucz się modelować a nie modyfikatorów to lepiej na tym wyjdziesz.

Vertexy się łączy funkcją Weld (znając życie będziesz musiał najpierw zrobić convert to editable poly), zaznajom się też z funkcjami target weld, extrude i connect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności