Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Cwiczę i ćwiczę i co jakiś czas coś wrzucam do oceny.

Tutaj skupiałem się na shaderach i oświetleniu - większość modeli Archmodels.

Silnhik Vray. Prosze o konstruktywną krytykę co zrobić, co poprawić, jak dojść do mitycznego fotorealizmu :)

 

oświetlenie: DZIEN -VRAY light - plane w oknach i vray sun jako oświetlenie zewnetrzene

 

NOC - vray sun + VRAY IES

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

PS. Projekt skonczony, ale że do ćwiczeń i nie wszystkie modele własne nie wrzucam do Finisha

 

Elimo

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przyjemnie,choc na tych poduszkach to bym sie nie wyspal...no nie wiem...takie wyrko to albo juz uprzatniete na maxa albo jak posciel rozwalona to do konca :)

Napisano

Projekt do rozwinięcia, także nice:) Ja za to jestem ciekaw rozwiązania sprawy oszklenia, gdzie jedna tafla szkła załamuje się pod kątem prostym. Nie jestem żadnym technikiem szkła, ale takich rozwiązań się chyba nie stosuje?:P

 

Pozdr

Napisano

nawet nie ma podpory solidnej.. przy bokach.. dasz tam rame okna i będzie tak samo ładnie a nie będzie wrazenia.. nieskończonej pracy.

 

.. Podoba mi się klimat .. oświetlenie wieczorową porą.. ..

 

w wersji dziennej za mało słońca wpada i wypala wnętrze.. jak dla mnie :D ale posłuchajmy na speców od oświetlenia :D

Napisano

Heh, zainteresowania nie ma... uwag kilka- rozumiem, że bez szału ale poprawnie :)

noted- loze z Archimodels

touch - co do szyb - to tez nie jestem technikiem szkła :) i nie wiem :+)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności