Napisano 20 Maj 200915 l Witam, Cwiczę i ćwiczę i co jakiś czas coś wrzucam do oceny. Tutaj skupiałem się na shaderach i oświetleniu - większość modeli Archmodels. Silnhik Vray. Prosze o konstruktywną krytykę co zrobić, co poprawić, jak dojść do mitycznego fotorealizmu :) oświetlenie: DZIEN -VRAY light - plane w oknach i vray sun jako oświetlenie zewnetrzene NOC - vray sun + VRAY IES Z góry dziękuje za pomoc. PS. Projekt skonczony, ale że do ćwiczeń i nie wszystkie modele własne nie wrzucam do Finisha Elimo
Napisano 21 Maj 200915 l przyjemnie,choc na tych poduszkach to bym sie nie wyspal...no nie wiem...takie wyrko to albo juz uprzatniete na maxa albo jak posciel rozwalona to do konca :)
Napisano 21 Maj 200915 l Projekt do rozwinięcia, także nice:) Ja za to jestem ciekaw rozwiązania sprawy oszklenia, gdzie jedna tafla szkła załamuje się pod kątem prostym. Nie jestem żadnym technikiem szkła, ale takich rozwiązań się chyba nie stosuje?:P Pozdr
Napisano 21 Maj 200915 l nawet nie ma podpory solidnej.. przy bokach.. dasz tam rame okna i będzie tak samo ładnie a nie będzie wrazenia.. nieskończonej pracy. .. Podoba mi się klimat .. oświetlenie wieczorową porą.. .. w wersji dziennej za mało słońca wpada i wypala wnętrze.. jak dla mnie :D ale posłuchajmy na speców od oświetlenia :D
Napisano 24 Maj 200915 l Autor Heh, zainteresowania nie ma... uwag kilka- rozumiem, że bez szału ale poprawnie :) noted- loze z Archimodels touch - co do szyb - to tez nie jestem technikiem szkła :) i nie wiem :+)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto