Gość Gosc Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 kosmos to chyba zwiedziles zanim sie doczekales renderu :P MSPANC
Turisma Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Dziwnie wyszły, tak nienaturalnie te brzegi... hmm, ale ja mam inne pytanie też odnośnie IESów i MAXWELLA. Na pocztku mojego projektu testowałem światło zwykłe FreeLight i ustawilem na 50W halogen - w renderze było ok natomiast teraz jak biore (a światła mam włączone) to nie renderuje mi tego światła ;/ no i jak wczytam jakiś profil IES'a ktory działał zawsze - teraz nie ma światła. Nic nie zmieniałem a światła mi nie renderuje. Może złe ustawienia maxwella ? ma ktoś gotowy preset maxwella do średniej wizki ? średniej tzn takiej testowej.
Reanimator Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Domyslne ustawienia Maxwella sa srednie. Poza tym Maxwell obsluguje zwykle swiatla Maxa? Myslalem, ze trzeba stworzyc obiekty z odpowiednim materialem "E".
Turisma Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Mi raz przeczytał.. i na tym się skończyło. nie próbowałem na nowych projektach, bo może mam w tym coś popieprzone już... hmm nie wiem czy na początek lepiej V-raya czy maxwella od razu... bo tak na dobrą sprawę uczę się renderingu od niedawna. Myślicie, że zrobić goły projekt i nałożyć materiały v-raya itd. a potem jak się zdecyduje na maxwella to otworzyc go i nałożyć materiały maxwella ? Wiele gotowych materiałów jak nakładam to wyskakuja błedy przy renderze maxwella, że nie ma bitmap ;/
Reanimator Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Niby maxwell czyta materialy maxowe, ale nie liczylbym na pelna obsluge i dobre efekty. Lepiej od razu uzywac konkretnych pod renderer i masz spokoj.
Turisma Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Wiem, że to "nielegalne" i rozumiem, że nie powinno się na forum takich rzeczy pisać i polecać, ale czy ktoś wie, czy w sieci znajdę Maxwella scrackowanego, aby pozbyć się znaku wodnego, albo chociaż gdzieś w dół go przesunąć ? Ps. Nie wiem jak zrobiłes te IESy maxwellowe ;/ ja nie widzę w maxwellu 2 takich świateł. hmm w ogóle nie ma świateł maxwellowych w wersji 2.
Reanimator Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 To sie ustawia w parametrach materialu "swiecacego".
Turisma Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) Dzięki Reanimator ;) Trochę cienias w 3D jeszcze jestem ;) Wcześniej w muzyce i grafice 2D siedziałem ;) pozdrawiam mam nadzieję, że dam radę ;) Edytowane 9 Marzec 2010 przez Turisma
Chrupek Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 zaraz dostaniesz bana... wiesz, tu panują zasady... możesz pić, ale musisz trzeźwo myśleć. Znajdz sobie na serwerach na litere "R".
Turisma Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 Dobra nie rzucaj się od razu - napisałem wyżej, że wiem o tym... po prostu zapytałem. Nie rozpowszechniam czegoś na forum... pytanie jeszcze nie jest złamaniem regulaminu... więc wyluzuj. pozdrawiam
Chrupek Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 spoko stary, źle mnie zrozumiałeś... nie pytaj tu o cracki tylko działaj, bo jakieś dziecko poleci do admina i będziesz miał bana... spójrz na moją reputacje, dzieci mnie uwielbiają. a co do maxwella to jak najbardziej się nim zajmij, ewentualnie fryrenderem na początek, bo jest dużo szybszy, chociaż materiały ma słabsze. Jak chce Ci się klikać, to zobacz na moim blogu "Hobbit Room", liczyłem go na maxwellu.
Turisma Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Ok, dzięki za rady ;) Blog widzę Bilbo Room... ale znajdę i Hobbita ;) 1
zdeno Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 te IESy były robione na wersji 1.7.1 gdzie nie było jeszcze wsparcia dla IESów i zostały po prostu wymodelowane. Światła maxowe nigdy nie działały w maxwellu i nigdy nie będą działać. Jedynie Sun&Sky można ustawić do exteriorów. zacznij od scanlina aby się nauczyć podstaw , a potem siadaj na bardziej zaawansowane silniki . To tak jak najpierw lepiej usiąść na rower a potem na motorynkę a potem na ścigacz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się