Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chce zrobić panoramiczne zdiecie ze zwyklych zdiec. przed tymmi zdieciami chce nalozyc kilka modeli(elementow zdiecia) z materialem "Use_bacground", i tu odraza pojawia sie moj problem: nie wiem jak ustawic kilka "image plane" do jednej kamery tak aby byly one statyczne- nie poruszaly sie zgodnie z obrotem kamery. Wcześniej mialem zdiecia w teksturze jakiegos "szejpa", no ale w tym wypadku material "use bacground' poprostu zasloni dany kształt i tyle widzialem teksture:D.

 

Jeszcze lepiej by bylo gdybym sie dowiedzial jak zrobic sferyczny image plane. Znam jeden sposób ale nie moge edytować polozenia tekstury;/

 

Ma ktos jakis pomysl?.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 687
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Olej image plane - zrob sobie nurbsowy cylinder wpasuj w resolution gate wysokosc cylindra i podepnij texture dbajac o jej proporcje oczywiscie. Parentujesz cylinder pod kamere, odznaczasz primary visibility na cylindrze i z dynie.

 

ps. Image Plane ma to do siebie ze to jest jak sama nazwa wskazuje "plane" a ty chcesz Image Cylinder, a tego poki co w Maya nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności