ReXXaR Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Witam, chce zrobić panoramiczne zdiecie ze zwyklych zdiec. przed tymmi zdieciami chce nalozyc kilka modeli(elementow zdiecia) z materialem "Use_bacground", i tu odraza pojawia sie moj problem: nie wiem jak ustawic kilka "image plane" do jednej kamery tak aby byly one statyczne- nie poruszaly sie zgodnie z obrotem kamery. Wcześniej mialem zdiecia w teksturze jakiegos "szejpa", no ale w tym wypadku material "use bacground' poprostu zasloni dany kształt i tyle widzialem teksture:D. Jeszcze lepiej by bylo gdybym sie dowiedzial jak zrobic sferyczny image plane. Znam jeden sposób ale nie moge edytować polozenia tekstury;/ Ma ktos jakis pomysl?.
beny Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Olej image plane - zrob sobie nurbsowy cylinder wpasuj w resolution gate wysokosc cylindra i podepnij texture dbajac o jej proporcje oczywiscie. Parentujesz cylinder pod kamere, odznaczasz primary visibility na cylindrze i z dynie. ps. Image Plane ma to do siebie ze to jest jak sama nazwa wskazuje "plane" a ty chcesz Image Cylinder, a tego poki co w Maya nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się