Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chce zrobić panoramiczne zdiecie ze zwyklych zdiec. przed tymmi zdieciami chce nalozyc kilka modeli(elementow zdiecia) z materialem "Use_bacground", i tu odraza pojawia sie moj problem: nie wiem jak ustawic kilka "image plane" do jednej kamery tak aby byly one statyczne- nie poruszaly sie zgodnie z obrotem kamery. Wcześniej mialem zdiecia w teksturze jakiegos "szejpa", no ale w tym wypadku material "use bacground' poprostu zasloni dany kształt i tyle widzialem teksture:D.

 

Jeszcze lepiej by bylo gdybym sie dowiedzial jak zrobic sferyczny image plane. Znam jeden sposób ale nie moge edytować polozenia tekstury;/

 

Ma ktos jakis pomysl?.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Olej image plane - zrob sobie nurbsowy cylinder wpasuj w resolution gate wysokosc cylindra i podepnij texture dbajac o jej proporcje oczywiscie. Parentujesz cylinder pod kamere, odznaczasz primary visibility na cylindrze i z dynie.

 

ps. Image Plane ma to do siebie ze to jest jak sama nazwa wskazuje "plane" a ty chcesz Image Cylinder, a tego poki co w Maya nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności