Jump to content

beny

Members
  • Content Count

    1,259
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

beny last won the day on February 6 2013

beny had the most liked content!

Community Reputation

524 Excellent

About beny

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Najpiękniejsze miasto świata
  1. Bardzo fajnie te odbicia pracują! Mógłbyś to dalej pociągnąć. Jest spory w tym potencjał.
  2. Fajny powiew świeżości na forum!
  3. Jakiś konkretny fragment uważasz za niedopracowany jakościowo, czy jako całość? Oczywiście, że dało się lepiej. Wystarczyłyby ze 2 miesiące więcej czasu na dopieszczenie i Blizzard by dzwonił o korepetycje w zakresie cinematików :DD Żart oczywiście, ale tak prawdę mówiąc to czas w takich projektach jest największym wyzwaniem. Możesz mieć najlepszych ludzi, najlepszy sprzęt i najlepszy pipeline świata, ale i tak bez wystarczającej ilości czasu nie osiągnie się wyznaczonego celu. I w tym projekcie i w Halo mieliśmy sporo uwag do wypuszczonych rzeczy, ale niestety deadliny w pewnym momencie każą poprawkom powiedzieć "stop" i jest to bardzo bolący moment, zwłaszcza jak się ma świadomość na czego poprawę nie starczyło czasu. Zwłaszcza, że najwięcej do poprawy wychodzi dopiero po kompozycji obrazu, a wtedy to już na poprawki jest dawno "po ptokach" :(( Niemniej jednak czuję się niezmiernie dumny z tego, że mogłem wziąć udział w takich projektach jak Halo i Warhammer mimo pełnej świadomości tego co mogłem zrobić lepiej. ps. Dziękuję od siebie za bardzo pozytywny oddźwięk po obu tych projektach. Wiem że osoby przy nich pracujące naprawdę poświęciły bardzo dużo zdrowia i życia prywatnego by mogły one ujrzeć światło dzienne w takiej jakości jak widzimy na obrazku, a Wasze słowa uznania utwierdzają w przekonaniu, że było warto!
  4. Aaaa widzisz - wtedy miałem crunch projektowy i przegapiłem :)
  5. Dreamworks wypuściło pierwszy trailer nowego filmu "Home".
  6. Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek tak będę oczekiwał polskiej gry!
  7. Jak lubisz uganiać się za zleceniami jedno za drugim to lepszy będzie freelance bo więcej zarobisz. Jeżeli jednak wolisz szukanie klientów oddać komuś innemu i tylko wykonywać grafikę to zatrudniasz się u kogoś w ten sposób robiąc transfer ryzyka braku projektów na pracowdawcę, ale tym samym mniej zarabiając.
  8. Dlaczego "czekam na finał"? To się dzieje teraz. Weź w tym udział - dla każdego roboty przy tym starczy wydaje mi się :) Ja chętnie podejmę się kilku ujęć jak tylko opadnie mi ciśnienie projektowe.
  9. Czyżby Ghost in the shell doczekał się ekranizacji?? Fan film z udziałem polskich grafików wygląda bardzo obiecująco! http://www.gits2501.com/#credit
  10. Dzięki olaf'ie. Tak żeby nie było - włosy są produkcji Staszka Marka - stylizacja i rendering. Ja byłem odpowiedzialny tylko za napisanie systemu, który ogarnął taką ilość guidów i pozwolił na przytrzymanie fryzury w należytym kształcie i pozwolił na ich naturalny ruch. Tak jest. ZBrush + Yeti + wewnętrzny system do symulacji oparty na nSolverze. Hahaha nie ma tu żadnego oszustwa :D ta "maska" to przebijają proxy włosy (zwykłe plane'y powykrecane na kształt fryzury), które animatorzy dostają do animacji. Widać je ze względu na fakt iż render został narzucony na prevkę z viewportu. Widoczne włosy są w 100% wygenerowane komputerowo. Niemniej jednak dziękuję za tak ogromny komplement - miło jest jak ktoś z Twoim doświadczeniem myli kadr komputerowy z rzeczywistym. Oznacza to że dobrze wykonaliśmy swoją robotę :) Pozdrawiam, M.
  11. Witam serdecznie, Studio Platige Image wypusciło making-of'a produkcji z początku tego roku - Nitro Nation. Jestem dumny, że mogłem dodać do projektu swoje 5 groszy. ps. Osoby, które były na mojej prezentacji na festiwalu VAFA prawdopodobnie rozpoznają część screenów o włosach :) Pozdrawiam, M.
  12. Noo scenka z armią super! Zapowiada się niezła jadka!
  13. Już nie mogę się doczekać!! Pójdę na 100%! ps. Mogli chociaż trochę wysmoothować tego kapcia :P
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy