Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako że blenderowy game engine ma zostać użyty do tworzenia gry przez Twilight 22 Studio (http://www.blendernation.com/2009/04/09/bge-taking-it-to-the-next-level/) dostaje on niezłego kopa- z nowości maja pojawić sie mi.n. miękkie cienie, HDR oraz parallax mapping! Trwają również pracę nad zwiększeniem wydajności i poprawieniem systemu kolizji obiektów, wprowadzeniem systemu LOD oraz SSS w czasie rzeczywistym!4KwXzc_X0Os

 

Więcej...

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności