adek Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 Jako że blenderowy game engine ma zostać użyty do tworzenia gry przez Twilight 22 Studio (http://www.blendernation.com/2009/04/09/bge-taking-it-to-the-next-level/) dostaje on niezłego kopa- z nowości maja pojawić sie mi.n. miękkie cienie, HDR oraz parallax mapping! Trwają również pracę nad zwiększeniem wydajności i poprawieniem systemu kolizji obiektów, wprowadzeniem systemu LOD oraz SSS w czasie rzeczywistym! Więcej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się