au07 Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 Witam. Mam bipeda połączonego ze skórą. Jak mogę zmniejszyć tak żeby biped zmniejszył się razem ze skórą. Próbuję zmniejszać, ale mogę tylko albo skórę albo szkielet. Chcę do sceny wkleić (merge) i tam dopasować do rozmiaru do sceny.
ttaaddeekk Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 to jest ptoblem, sproboj zlinkowac do dummiego i skure i bipeda, albo samego bipeda i dummiego skalowac. jak nie to musisz jeszcze raz zrigowac, sam sie z tym ostatnio uzeralem i tak sie skonczylo pozdro
JmTm00 Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 moze to nie bedzie rozwiązanie o które pytasz ale moze po prostu zgrupuj i zeskaluj scenę do bipedka? ;)
au07 Napisano 27 Maj 2009 Autor Napisano 27 Maj 2009 Grupowanie nic nie daje. Obecnie robie tak. Otwieram bipeda i ustawiam w Customize/Uni setup jakąś skale. Potem otwieram scenę i importuje bipeda. Jesli jest za duży to wchodzę z powrotem do maxa z bipedem i zmieniam skale w unit setup. Zapisuję i znów importuje do sceny i patrzę czy się zgadza wymiar. I tak do skutku, ale to jest trochę wkurzające. Może jest jakiś prosty sposób.
3,14-ter Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 tips z tego tematu :http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=56966 czyli: 1. w rolecie skina - advanced parameters - zapisac envelopy 2. wywalić skina. 3. zaznaczyć postać razem z bipedem i przeskalować do pożądanej wielkości (pivot postaci musi byc w miejscu głównego obiektu bipeda - defaultowo bip01). 4. nalozyc skina i dodac kosci bipeda 5. w rolecie skina - advanced parameters - wczytać envelopy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się