Skocz do zawartości

3,14-ter

Members
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana 3,14-ter w dniu 23 Maj 2007

Użytkownicy przyznają 3,14-ter punkty reputacji!

3,14-ter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

22

Reputacja

  1. 3,14-ter

    zestaw do 8 tys

    ASUS RAMPAGE III EXTREME jest na chipsecie x58 więc i7 3930K nie zamontujesz na niej. Jeśli chcesz chłodzić Noctuą NH-D14 to odradzam zakup pamięci HyperX Predator z racji wysokości radiatora (nie zmieści sie pod tą Noctuą).
  2. Hej Sprawdź czy masz włączoną w opcjach przyciągania opcję "use axis center as a start snap point" i wyłączoną "use axis constraints" Zasadniczo powinno działać :)
  3. Hej Ja bym przygotował sobie odpowiednie podłoże, tak aby każdy vertex znajdował sie dokładnie w srodku odpowiadającego mu obiektu. Zrobiłem krótkie video dla pokazania zasady: http://www.youtube.com/watch?v=fZnBdV7hXqQ
  4. witam http://www.3d-palace.com/xenomorphic/education/doc_pin_art.htm
  5. Nie wiem dokładnie jaki efekt chcesz osiągnąć. Zrobiłem na szybko test łączenia 3 krawędzi sposobem, który podałem w poprzednim moim poście - czyli właśnie boolean. http://www.youtube.com/watch?v=PnCwDwS-7C4
  6. witam Jeśli te obiekty są bryłami zamkniętymi to może spróbuj po prostu booleanem. Na wzór tego tutoriala : http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/cutting/cutting1.php Oba obiekty połącz wcześniej, a animowany będzie tylko efekt pojawiania się przestrzeni między nimi.
  7. tips z tego tematu :http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=56966 czyli: 1. w rolecie skina - advanced parameters - zapisac envelopy 2. wywalić skina. 3. zaznaczyć postać razem z bipedem i przeskalować do pożądanej wielkości (pivot postaci musi byc w miejscu głównego obiektu bipeda - defaultowo bip01). 4. nalozyc skina i dodac kosci bipeda 5. w rolecie skina - advanced parameters - wczytać envelopy
  8. Witam Roleta paint deformation --> brush options --> mirror (X,Y,Z)
  9. 3,14-ter

    książka

    http://www.max3d.pl/show.php?id=podstawy
  10. 3,14-ter

    Model samochodu - problem

    Witam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/622d9681c83a9bdb.html Rys A - nieprawidlowy polygon Rys B - polącz zaznaczone wierzchołki - narzedzie connect lub cut Rys C - usun zaznaczony polygon
  11. 3,14-ter

    ZBRUSH - kącik porad

    Witam W menu Brush opcja "Alt brush size" jest ustawiona na 2 domyślnie, zmien na 1 i bedzie ok.
  12. Prawdopodobnie o tym wiesz, ale napisać niezaszkodzi. W modelu o ktorym piszesz występował tzw. gradient banding. Podobno od wersji firmware A02 (teraz chyba juz jest A03) wyeliminowano ten problem, jednak jak nie zobacze to nie uwierze :).
  13. Aby efekt działania modyfikatora był widoczny tylko na wybranych fragmentach obiektu mozesz : 1. wejsc w rolete selection, wybrac face lub polygon, zaznaczyc interesujący Cie fragment plane'a, a nastepnie kliknąc update selection lub 2. lepsze rozwiązanie -> zamapować plane'a, utowrzyc mapke w odcieniach szarości, gdzie kolor biały to maksymalne zagęszczenie wlosow (trawy) a czarny to ich brak i wstawić ją do slotu "density" Jesli ustawienie dlugości przez scale w rolecie "general parameters" to za mało, wejdz do rolety tools-> style hair, na dole otworzonego okna jest szereg narzędzi do ukladania wlosów. Wybierz narzędzie scale, przytrzymując LMB i przesuwając myszką w lewo prawo skracasz bądź wydluzasz wlosy. Mozesz rownież utworzyc spline'y o dlugości jaka Ci odpowiada, ustawic je na obiekcie na ktorym ma "rosnąc" trawa, polączyc wszystkie spliney w jeden obiekt, nastepnie z rolety tools modyfikatora hair and fur wybrac recomb from splines i wskazac utworzone wczesniej spliney.
  14. http://www.ento.csiro.au/biology/fly/fly.html# http://www.fredmiranda.com/forum/topic2/511937 http://www.sdk2003.pwp.blueyonder.co.uk/fly-macro.jpg http://www.nku.edu/~biosci/CoursesNDegree/ForensicFlyKey/flyanatomy.htm http://images.google.pl/images?q=Musca%20domestica&ie=UTF-8&oe=UTF-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:official&um=1&sa=N&tab=wi http://en.wikipedia.org/wiki/Housefly
  15. Witam Zaznacz obiekt, którego aminacje chcesz zapętlić. Następnie - curve editor -> Controller -> Out of Range types -> Cycle lub Loop
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności