owiec Napisano 28 Maj 2009 Napisano 28 Maj 2009 Moj ostatni projekt do gry RPG SF. Duży plik: http://tecbug.pl/grafika/fora/kapsula_final02_1600.jpg Kajuty w każdym statku kolonizacyjnym serii Greenseeker były zarazem kapsułami ewakuacyjnymi, dzięki czemu podczas awarii nie trzeba było wybudzać zahibernowanych podróżników. W momencie ewakuacji wszystkie kapsuły automatycznie wystrzeliły ze statku macierzystego i (wykorzystując 4 silniki odrzutowe) obrały kurs na najbliższą planetę zdolną do podtrzymania życia. Po wejściu w atmosferę i nakierowaniu toru lotu silniki są odłączane. Na wysokości ok 5000 m (zależne od atmosfery) otwierane są spadochrony. W przypadku dużego przeciążenia (np. podczas opadania na planetę z dużym przyciąganiem) część przednia jest odłączana, aby zmniejszyć masę kapsuły. System stara się wybrać optymalną lokację na lądowanie i w jednym miejscu umieścić jak najwięcej kapsuł obok siebie. Dzięki temu rozbitkowie mogliby łatwiej zorganizować się po katastrofie, współpracując z rozbitkami z innych kapsuł. Projekt wykonany w 3DS Max 9 i Inkscape 0.46
khatake Napisano 28 Maj 2009 Napisano 28 Maj 2009 Otoczeni i kadr to totalny bełcior ;p otoczenie poprostu nic nie przedstawia a kadr pokazuje statek od tyłka...mi się wydaje to dość dziwnym pomysłem szczególnie że no front masz napewno wymodelowany (jako że to część gry). Sam statek może nie jakiś super oryginalny ale nawet nieźle wykonany. Tylko tylna sciana wygląda jak blat stołu ;p
Ex3 Napisano 28 Maj 2009 Napisano 28 Maj 2009 Kurcze, jako scenka to dość słabo. Oświetlenie szczególnie i tekstury. Co do samego modelu to wygląda mi na maksymalna zrzynkę z quake`a. W dwójce zaczynało się dokładnie w takiej.
owiec Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 Co do samego modelu to wygląda mi na maksymalna zrzynkę z quake`a. W dwójce zaczynało się dokładnie w takiej. Podobienstwo jest raczej naciagane, a juz na pewno nie "dokladnie w takiej" :) Dzieki za komentarze.
Rekomendowane odpowiedzi