popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 witam zdaje sie na Wasz profesjonalizm. jak ustawic vray, ile i jakich swiatel dodac zeby uzyskac efekt podobny do ponizszego http://img43.imageshack.us/img43/3940/defaultk.jpg dzieki
popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 a powiedz mi czy tekstury trzeba przygotowac osobno na kazda powierzchniemebla?
siwy Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 na powierzchnie o tym samym materiale. dobra tekstura składa się z map difuse, bump, reflect więc pod różnym kątem oglądania będzie wyglądała inaczej i pewnie o to chodzi.
popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 chodzi mi o to ze mam np prostopadloscian (plyta meblowa) i czy na kazda powierzchnie tego prostopadloscianu trzaba przygotowac material w PS (o tych samych wymiarach jak powierzchnia na ktorej ma byc osadzony)
siwy Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 nie. możesz zrobić większą mapę i zmapować obiekt w maxie jak ci pasuje
popl0nn Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 czyli poprostu mapa bedzie rozciagnieta na wszystkie 6 powierzchni? ale czy to nie bedzie wygladalo malo realistycznie? czy Ty przy swoich pracach tez tak robisz?
siwy Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 na poziomie maxa możesz mapować jak chcesz. możesz wtedy np. każdą powierzchnie bryły zmapować osobno. Nie musisz przygotowywać kilku map w szopie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się