Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a powiedz mi czy tekstury trzeba przygotowac osobno na kazda powierzchniemebla?

Napisano

na powierzchnie o tym samym materiale. dobra tekstura składa się z map difuse, bump, reflect więc pod różnym kątem oglądania będzie wyglądała inaczej i pewnie o to chodzi.

Napisano
  • Autor

chodzi mi o to ze mam np prostopadloscian (plyta meblowa) i czy na kazda powierzchnie tego prostopadloscianu trzaba przygotowac material w PS (o tych samych wymiarach jak powierzchnia na ktorej ma byc osadzony)

Napisano

nie. możesz zrobić większą mapę i zmapować obiekt w maxie jak ci pasuje

Napisano
  • Autor

czyli poprostu mapa bedzie rozciagnieta na wszystkie 6 powierzchni? ale czy to nie bedzie wygladalo malo realistycznie? czy Ty przy swoich pracach tez tak robisz?

Napisano

na poziomie maxa możesz mapować jak chcesz. możesz wtedy np. każdą powierzchnie bryły zmapować osobno. Nie musisz przygotowywać kilku map w szopie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności