Napisano 29 Maj 200915 l witam zdaje sie na Wasz profesjonalizm. jak ustawic vray, ile i jakich swiatel dodac zeby uzyskac efekt podobny do ponizszego http://img43.imageshack.us/img43/3940/defaultk.jpg dzieki
Napisano 29 Maj 200915 l Autor a powiedz mi czy tekstury trzeba przygotowac osobno na kazda powierzchniemebla?
Napisano 29 Maj 200915 l na powierzchnie o tym samym materiale. dobra tekstura składa się z map difuse, bump, reflect więc pod różnym kątem oglądania będzie wyglądała inaczej i pewnie o to chodzi.
Napisano 29 Maj 200915 l Autor chodzi mi o to ze mam np prostopadloscian (plyta meblowa) i czy na kazda powierzchnie tego prostopadloscianu trzaba przygotowac material w PS (o tych samych wymiarach jak powierzchnia na ktorej ma byc osadzony)
Napisano 29 Maj 200915 l Autor czyli poprostu mapa bedzie rozciagnieta na wszystkie 6 powierzchni? ale czy to nie bedzie wygladalo malo realistycznie? czy Ty przy swoich pracach tez tak robisz?
Napisano 29 Maj 200915 l na poziomie maxa możesz mapować jak chcesz. możesz wtedy np. każdą powierzchnie bryły zmapować osobno. Nie musisz przygotowywać kilku map w szopie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto