Skocz do zawartości

Texturowanie


Gość naver

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tworze projekt na zaliczenie przedmiotu na studiach i mam do wymodelowania budynek katedry.

 

Niestety kiedy chce nalozyc texture to na zwykle bryly sie naklada w porzadku, a na modyfikowane przezemnie sciany material nie wskakuje. Otrzymuje informacje:

the following object require map coordinates and may not render correctly,

po czym jest lista obiektow jakas wymieniona. Co mozna na to poradzic?

 

Dodatkowo przy okazji chcialbym zapytac, czy istnieje jakis sposob by budynek z maxa wyeksportowac do quake bsp?

 

 

Pozdrawiam

 

 

edit

ad1 udalo mi sie dojsc do tego zeby nalozyc modyfikator uvw map i wtedy material sie pokazuje ale niestety cos sie pokrzaczylo, widac to na ponizszym screenie, co na to zaradzic?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f73af0773fa153b.html

Edytowane przez naver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok :)

Chcę zrobić siatkę dla mojej kosy dla kostuchy ,ale ta kosa ma dokładnie 303120 edges'ów i mam problem w jej robieniu ,a jak nie ma siatki to chyba nie ma textury :/

I teraz ,jak tą siatkę zrobić tak by ni jakieś "babole" nie wychodziły. Po prostu nie umiem zrobić siatki dla obiektu z tyloma edges'ami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebardzo rozumiem, skoro ta kosa już ma jakieś edgesy, to przecież to znaczy że siatka już jest?

 

Swoją drogą kilkaset tysięcy na kosę to trochę dużo, powinieneś się zmieścić przy najwyżej tysiącu.

 

Jeśli przez "siatkę" rozumiesz mapę uv - to samo co wyżej, poszalałeś ilością edgów i teraz masz problem. Wymodeluj od nowa z mniejszej ilości. Nakładaj UV zanim nałożysz Meshsmooth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności