Napisano 1 Czerwiec 200915 l Witam robe sobie taką oto Hale sportową z mojej szkoły i mam problem jak dodać jakiś widoczek za oknami żeby to jakoś wyglądało , i prosze o porady co zmienic by ta hala wyglądała realistycznie dzieks. http://img10.imageshack.us/my.php?image=nowwe.jpg
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Żółte linie zastąp teksturą bo w rzeczywistości z pewnością nie jest to oddzielny obiekt. Nie macie żadnych krat na okna? :)
Napisano 1 Czerwiec 200915 l W bramce tylko oteksturowałeś poprzeczkę. Jeśli chodzi o widok za oknem, zrób fotkę i wstaw w okna, prawdopodobnie będzie to niebo lub jakieś wysokie budynki.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l ustaw plane i daj na to foto :) zrób może jakieś przetarcia i takie tam ;)
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Autor kamode - po co nam kraty w oknach to nie więzienie heh adam_m - spróbuje zrobić tak jak radzisz Eddy__ - tym sposobem z playnem już robiłem (sorki nie napisałem tego) beznadziejnie wyszło i dlatego pytam o inny sposób.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l sebx - są dwie szkoły - albo robisz na plejnie (imho lepszy), albo dodajesz w fotoszoipie (rendzisz z kanałem alfa, żeby się nie narobić) Edytowane 1 Czerwiec 200915 l przez mkeruj
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Autor mkeruj -Możesz podać link do jakiegoś tutka w którym opisane jest co i jak bo nic nie mogę znaleść, albo wytłumaczyć.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l no ale skala kuleje...szerokość linii, bramka, kosz, drabinki...No i też nigdy nie widziałem wypukłych linii na boisku trzeba będzie uważać żeby się nie potknąć. Kolory za blade.Pozdrawiam:)
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Autor mkeruj - Mental ray cucsoniuss - pracka jeszcze nie jeszt skonczona wiec czego mozna sie spodziewac a te linie na boisku to mała pomyłka.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l 1. Stawiasz daleko od okna DUŻY odcinek walca, mapujesz na nim jakieś niebo. Ważne - użyj materiału świecącego - nie wiem jaki to jest w mentalu. Jasność nieba kontrolujesz mocą świecenia. Ustawiasz odpowiednio do kamery i F9 lub 2. Jako output render w mentalu oprócz rgb zaznaczasz też alpha (zakładam że jest), zapisujesz po rendzie jako png z kanałem alpha i w PSie dodajesz niebo na oddzielnej warstwie. Sorry, że tak niedokładnie, ale nie używam MR.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Autor mkeruj - Dzieki za wyjaśnienie Już się biorę za ten 1 sposób jak coś wyjdzie na pewno wrzucę nareszcie poprawiłem te wypukłe linie na boisku http://img15.imageshack.us/img15/1364/liniat.jpg Edytowane 1 Czerwiec 200915 l przez sebx
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Autor zrobiłem tym 1 sposobem i tak wyszło strasznie ciemno cos pewnie zle zrobiłem pomuzcie http://img297.imageshack.us/img297/5853/niebo.jpg
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Hmmm Bo ci ten walec światło zasłania. W ustawieniach światła zrób exclude i wskaż walec
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Autor Uzywam swiatła daylight system i tam nie ma takiej opcji exvclude A czy nie ma jakiegoś innego sposobu na wstawienie realistycznego widoczku za okno
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Autor GI właczyłem ale zadnych ustawien nie zmieniałem tylko w FG sie bawiłem
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Autor Dlaczego jak ustawie playna za oknami i wrzucę jakąś treksturke nieba to nic nie widac jakby było za jasno , co mam zmienić w ustawieniach swiatła zeby było widac ten widoczek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto