sebx Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 Witam robe sobie taką oto Hale sportową z mojej szkoły i mam problem jak dodać jakiś widoczek za oknami żeby to jakoś wyglądało , i prosze o porady co zmienic by ta hala wyglądała realistycznie dzieks. http://img10.imageshack.us/my.php?image=nowwe.jpg
kamode Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 Żółte linie zastąp teksturą bo w rzeczywistości z pewnością nie jest to oddzielny obiekt. Nie macie żadnych krat na okna? :)
adam_m Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 W bramce tylko oteksturowałeś poprzeczkę. Jeśli chodzi o widok za oknem, zrób fotkę i wstaw w okna, prawdopodobnie będzie to niebo lub jakieś wysokie budynki.
Eddy__ Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 ustaw plane i daj na to foto :) zrób może jakieś przetarcia i takie tam ;)
sebx Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 kamode - po co nam kraty w oknach to nie więzienie heh adam_m - spróbuje zrobić tak jak radzisz Eddy__ - tym sposobem z playnem już robiłem (sorki nie napisałem tego) beznadziejnie wyszło i dlatego pytam o inny sposób.
mkeruj Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 (edytowane) sebx - są dwie szkoły - albo robisz na plejnie (imho lepszy), albo dodajesz w fotoszoipie (rendzisz z kanałem alfa, żeby się nie narobić) Edytowane 1 Czerwiec 2009 przez mkeruj
sebx Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 mkeruj -Możesz podać link do jakiegoś tutka w którym opisane jest co i jak bo nic nie mogę znaleść, albo wytłumaczyć.
cucsoniuss Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 no ale skala kuleje...szerokość linii, bramka, kosz, drabinki...No i też nigdy nie widziałem wypukłych linii na boisku trzeba będzie uważać żeby się nie potknąć. Kolory za blade.Pozdrawiam:)
sebx Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 mkeruj - Mental ray cucsoniuss - pracka jeszcze nie jeszt skonczona wiec czego mozna sie spodziewac a te linie na boisku to mała pomyłka.
mkeruj Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 1. Stawiasz daleko od okna DUŻY odcinek walca, mapujesz na nim jakieś niebo. Ważne - użyj materiału świecącego - nie wiem jaki to jest w mentalu. Jasność nieba kontrolujesz mocą świecenia. Ustawiasz odpowiednio do kamery i F9 lub 2. Jako output render w mentalu oprócz rgb zaznaczasz też alpha (zakładam że jest), zapisujesz po rendzie jako png z kanałem alpha i w PSie dodajesz niebo na oddzielnej warstwie. Sorry, że tak niedokładnie, ale nie używam MR.
sebx Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 (edytowane) mkeruj - Dzieki za wyjaśnienie Już się biorę za ten 1 sposób jak coś wyjdzie na pewno wrzucę nareszcie poprawiłem te wypukłe linie na boisku http://img15.imageshack.us/img15/1364/liniat.jpg Edytowane 1 Czerwiec 2009 przez sebx
sebx Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Napisano 2 Czerwiec 2009 zrobiłem tym 1 sposobem i tak wyszło strasznie ciemno cos pewnie zle zrobiłem pomuzcie http://img297.imageshack.us/img297/5853/niebo.jpg
mkeruj Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 Hmmm Bo ci ten walec światło zasłania. W ustawieniach światła zrób exclude i wskaż walec
sebx Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Napisano 2 Czerwiec 2009 Uzywam swiatła daylight system i tam nie ma takiej opcji exvclude A czy nie ma jakiegoś innego sposobu na wstawienie realistycznego widoczku za okno
sebx Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Napisano 2 Czerwiec 2009 GI właczyłem ale zadnych ustawien nie zmieniałem tylko w FG sie bawiłem
sebx Napisano 3 Czerwiec 2009 Autor Napisano 3 Czerwiec 2009 Dlaczego jak ustawie playna za oknami i wrzucę jakąś treksturke nieba to nic nie widac jakby było za jasno , co mam zmienić w ustawieniach swiatła zeby było widac ten widoczek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się