Jump to content

cucsoniuss

Members
  • Content Count

    524
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

64 Excellent

1 Follower

About cucsoniuss

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Poznań/Zurich
  1. sciagnij sobie sketchupa i tam mozesz sciagnac dany teren w 3D
  2. test klimatu, kompozycji i czasu renderingu. Poki co jest dobrze. Renderowane w coronie 7min/klatke na i7-4790 @ 3.60 GHz 32gb ram. OK czas na storyboard i animatic. pozdrawiam
  3. Dzieki za komentarze. Chcialbym zrobic w koncu cos nowego - wlasnego. Znudzilo mi sie juz tworzenie CG tylko po to aby wymodelowac cos na poddstawie obrazka i pozniej z 99.9% dokladnoscia wyrenderowac, a i tak nie zostanie to docenione.Poprzeczka w swiecie CG jest postawiona bardzo wysoko Historia toczy sie w ruinach miasta w ktorym zycie zostalo zatrzymane w ulamku sekundy przez niespotykana dotad na Ziemi sile. Cos w rodzaju Pompeji XXI wieku. Gdzie cale miasto wraz z ludzmi zamienilo sie w kamien i tak przetrwalo przez wieki. W planie byl "spacer kamera" po takim miescie, ale byc moze wproawdze bohatera - karlowata postac ludzka (rok 2572) ktora odkrywa to miesce. Jak na razie caly czas testuje, sprawdzam, szukam szybkich i efektownych rozwiazan. Gdyby jakis Character Artist mial juz dosyc modelowania kolejnego Hulka, albo Deadpoola moze chcialby wymyslic w/w postac? WIP - "Zarosniety" czlowiek
  4. troche przsadziles z postprodukcja. Wiecej kontrastu wedlug mnie powinno byc.
  5. w sumie to zle to nazwalem bo nic w nim nie modyfikowalem, lecz wykorzystalem go w inny sposob niz 99% uzytkownikow . Jak skoncze zrobie making offa
  6. tez probowalem ivy generatora, ale to trudniejsza, wolniejsza metoda ze slabasza mozliwoscia kontroli struktury.
  7. 3ds max + modyfikacja pewnego skryptu + corona + forest pack Na budynek 5M poly wychodzi gdzies 1h pracy
  8. Witam, Od kilku lat chodzi mi po glowie stworzenie krotkiej postapokaliptycznej animacji inspirowanej obrazami Beksinskiego i filmem Koyaanisqatsi. Dlugo myslalem i czekalem na rozwoj techniki ktora sprawi ze moj plan stanie sie realny az w koncu po kilku latach prob udalo mi sie osiagnac w miare szybki do modelowania i zdolny do wyrenderowania aniamcji sposob. Na razie skupiam sie na stilach aby podszlifowac technike, kompozycje i postprodukcje. Wszytko co warte uwagi bede wrzcal do tego watku. Czekam na opinie i komentarza bo wartosciowe moge tylko tutaj otrzymac. Pozdrawiam
  9. Widac ogrom pracy, ale dla mnie torche za duzo detali :) Przeszkadza mi troche gestosc tych podluznych "lusek". Ich obecnosc swiadczy o tym ze element jest ruchomy - wygina sie, a "czolo" jest raczej czescia ktora raczej jest plaska nieruchoma. Sproboj moze z kazdych 2 "lusek" zrobic jedna wieksza. Plus troche dirtu i zniszczenia materialu i bedzie front
  10. wypas, miod malina :). jestem coronia-rzem (bylym vray-arzem) i ostatnio na dniu probnym w nowej pracy omal zawalu nie dostalem uzywajac vraya. Corona jest szybka w pracy - usatawianie materialow, swiatel juz chyba nie moze byc prostsze. Moze dobra jakosc w exteriorze jest dluzsza do uzyskania, ale za to ile czasu zyskujesz podczas pracy - pracy bez stresu ze moze cos nie wyjsc. dodatkowo puszczasz na noc z batch rendera kilka ujec z wczesnieszym policzeniem o ktorej maja byc gotowe...przychodzisz rano do pracy...i sa :)
  11. zrobiles milowy krok w sposobie prezentacji obiektu BRAWO
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy