Jump to content

seethelight

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About seethelight

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Dzięki za komentarze i gratuluje wprawnego oka ;) fajnie, że podoba się pomimo błędów.
  2. witam, moja najnowsza praca, nareszcie skończona. Zbrush,KeyShot,Photoshop [high res http://i.imgur.com/1V8vmcz.jpg ] Zapraszam do komentowania
  3. bardzo milusi, chciałbym takiego. brakuje mu tylko ślinki i długiego ogonka :D
  4. Cześć, chciałbym przedstawić mój redesign postaci którą wykonałem pod koniec listopada. Postanowiłem do niej wrócić i ją poprawić ze względu na zły polypaint, sam design również musiał ulec zmianie. kiedy wykonałem model postanowiłem rozpocząć mapping UV. Oto efekt końcowy, zapraszam do komentowania.
  5. Gratuluje projektu, wygląda bardzo ciekawie, szczególnie podoba mi się ten system wspomagania nóg.
  6. hah, oj tak, trochę dłubania było pbcg :D słuszna uwaga cucsoniuss, dzięki. właściwie, to teraz kiedy odpocząłem od tej pracki i mogę na nią spojrzeć na świeżo, to myślę, że przedłubałem... zmniejszyłbym teraz ilość detali i poprawił kilka elementów, ale zacząłem już kolejny projekt i póki co na nim się skupiam. Chociaż, któregoś wieczoru dobrze będzie do tego wrócić i dokończyć jak należy.
  7. dziękuję! wszystko od zera, poza mechanizmami wewnątrz głowy(szare elementy) i pistonami na szyi.
  8. Dzięki za komentarze. Rod, co masz dokładnie na myśli? to moja pierwsza pracka wyrenderowana w keyshocie, dlatego pytam. co do sposobu w jaki to wymodelowałem, chciałem nauczyć się jak najwięcej więc próbowałem różnych technik: najpierw zrobiłem bazę, a potem albo własnie retopo albo extract. z zmodelera skorzystałem własciwie tylko przy robieniu czarnych rur(curvetube i jego ulozenie jest zbyt irytujace :D) Damian, dzięki za wskazówkę! faktycznie, brakuje chamfera, ale w następnej pracy jak najbardziej wykorzystam.
  9. Witam, mój pierwszy hard surface :) zbrush+keyshot
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy