Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Właśnie robię nową wizke pokoju i mam problem z materiałami. Materiał drewna, który użyłem na meble to ten

36606d6f73e40174m.jpg

A po renderze wychodzą blade kolory i brzydko to wygląda.

2735331dc04e6b9bm.jpg

Co zrobić żeby meble po renderze nie "wyblakły"

I jak pozbyć się tych plam i prześwietleń nad szafą koło okna.

Scena była robiona w 3dsmax i renderowana w mental ray.

Edytowane przez luqiasz

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 835
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym zwiększył Difiusse Bounces dodał GI (bo najlepszy efekt jest gdy są włączone GI + FG, tak mi się wydaje). A z tymi prześwietleniami to sprawdź czy wszystkie ściany+ sufit są ładnie połączone.

 

Jeśli o materiały chodzi to w Material Editorze gdy wybierzesz materiał xD W Jego opcjach poszukaj Output i pobaw się contrastem (chyba) ;d

 

P.S podoba mi się ta scenka :]

Edytowane przez kłapouchy

Napisano

coś lezy skala tych słojów, a co do kolorów to po prostu za mocne masz oświetlenie, ale nie wychodzi źle, albo przyciemnij material drewna w scenie, i to mocno, proporcjonalnie do rozjasnienia jego w renderze, albo po prostu PS, bedzie najprosciej i najwieksza kontrola

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności