Napisano 3 Czerwiec 200915 l Witam Właśnie robię nową wizke pokoju i mam problem z materiałami. Materiał drewna, który użyłem na meble to ten A po renderze wychodzą blade kolory i brzydko to wygląda. Co zrobić żeby meble po renderze nie "wyblakły" I jak pozbyć się tych plam i prześwietleń nad szafą koło okna. Scena była robiona w 3dsmax i renderowana w mental ray. Edytowane 3 Czerwiec 200915 l przez luqiasz
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Ja bym zwiększył Difiusse Bounces dodał GI (bo najlepszy efekt jest gdy są włączone GI + FG, tak mi się wydaje). A z tymi prześwietleniami to sprawdź czy wszystkie ściany+ sufit są ładnie połączone. Jeśli o materiały chodzi to w Material Editorze gdy wybierzesz materiał xD W Jego opcjach poszukaj Output i pobaw się contrastem (chyba) ;d P.S podoba mi się ta scenka :] Edytowane 3 Czerwiec 200915 l przez kłapouchy
Napisano 3 Czerwiec 200915 l coś lezy skala tych słojów, a co do kolorów to po prostu za mocne masz oświetlenie, ale nie wychodzi źle, albo przyciemnij material drewna w scenie, i to mocno, proporcjonalnie do rozjasnienia jego w renderze, albo po prostu PS, bedzie najprosciej i najwieksza kontrola
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto