Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość luqiasz
Napisano (edytowane)

Witam

Właśnie robię nową wizke pokoju i mam problem z materiałami. Materiał drewna, który użyłem na meble to ten

36606d6f73e40174m.jpg

A po renderze wychodzą blade kolory i brzydko to wygląda.

2735331dc04e6b9bm.jpg

Co zrobić żeby meble po renderze nie "wyblakły"

I jak pozbyć się tych plam i prześwietleń nad szafą koło okna.

Scena była robiona w 3dsmax i renderowana w mental ray.

Edytowane przez luqiasz
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Ja bym zwiększył Difiusse Bounces dodał GI (bo najlepszy efekt jest gdy są włączone GI + FG, tak mi się wydaje). A z tymi prześwietleniami to sprawdź czy wszystkie ściany+ sufit są ładnie połączone.

 

Jeśli o materiały chodzi to w Material Editorze gdy wybierzesz materiał xD W Jego opcjach poszukaj Output i pobaw się contrastem (chyba) ;d

 

P.S podoba mi się ta scenka :]

Edytowane przez kłapouchy
Napisano

coś lezy skala tych słojów, a co do kolorów to po prostu za mocne masz oświetlenie, ale nie wychodzi źle, albo przyciemnij material drewna w scenie, i to mocno, proporcjonalnie do rozjasnienia jego w renderze, albo po prostu PS, bedzie najprosciej i najwieksza kontrola

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności