Gość luqiasz Napisano 3 Czerwiec 2009 Napisano 3 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam Właśnie robię nową wizke pokoju i mam problem z materiałami. Materiał drewna, który użyłem na meble to ten A po renderze wychodzą blade kolory i brzydko to wygląda. Co zrobić żeby meble po renderze nie "wyblakły" I jak pozbyć się tych plam i prześwietleń nad szafą koło okna. Scena była robiona w 3dsmax i renderowana w mental ray. Edytowane 3 Czerwiec 2009 przez luqiasz
kłapouchy Napisano 3 Czerwiec 2009 Napisano 3 Czerwiec 2009 (edytowane) Ja bym zwiększył Difiusse Bounces dodał GI (bo najlepszy efekt jest gdy są włączone GI + FG, tak mi się wydaje). A z tymi prześwietleniami to sprawdź czy wszystkie ściany+ sufit są ładnie połączone. Jeśli o materiały chodzi to w Material Editorze gdy wybierzesz materiał xD W Jego opcjach poszukaj Output i pobaw się contrastem (chyba) ;d P.S podoba mi się ta scenka :] Edytowane 3 Czerwiec 2009 przez kłapouchy
Orangegraphics Napisano 3 Czerwiec 2009 Napisano 3 Czerwiec 2009 coś lezy skala tych słojów, a co do kolorów to po prostu za mocne masz oświetlenie, ale nie wychodzi źle, albo przyciemnij material drewna w scenie, i to mocno, proporcjonalnie do rozjasnienia jego w renderze, albo po prostu PS, bedzie najprosciej i najwieksza kontrola
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się