Napisano 4 Czerwiec 200915 l Witam, w jaki sposób uzyskać taki materiał w mental rayu? http://img10.imageshack.us/i/glosnik.jpg/ Juz jest link ;] chodzi mi o ten czarny plastik, głośnik ma gładką fakturę Edytowane 4 Czerwiec 200915 l przez Sisay
Napisano 5 Czerwiec 200915 l wydaje mi się ze w ponizszym linku znajdziesz abrdzo podobny material, kilka drobnych przeróbek i masz to samo:) http://dawcio-unikat.w.interia.pl/kurs.htm Pozdrawiam
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Autor Dzieki za link, uzyskałem taki efekt http://img3.imageshack.us/i/material.jpg/ jak zrobić zeby niektore kropki blyszaly na bialo przy mocniejszym swietle(efekt krzemu)?
Napisano 10 Czerwiec 200915 l no na specular mapie rysujesz pojedyncze piksele bialego koloru, ale to odniesie dziwny efekt, bedziesz musial je mozniej rozmyc w post-prod... tzn. wyrenderowac specularmap osobno (w render elements) i pozniej dodac ja do coloru lekko ja blur-ujac... (ja bym tak zrobil, NAPEWNO jest leprzy sposob) kurde nawet widzialem gdzies plug-ina do aftereffects, ktory szukam BIALYCH pikseli, i nakladal na nie dodatkowy "blysk" daje bardzo fajny efekt, ale to bardziej do sredrnych rzeczy sie nadaje
Napisano 12 Czerwiec 200915 l jak zrobić zeby niektore kropki blyszaly na bialo przy mocniejszym swietle(efekt krzemu)? Nasilenie specular dla tych kropek następuję w tedy gdy światło odbija się w kierunku kamery od 0 do 90 st dla tego jaki parametr sterujący specular powiniensz urzyc tych kropek jako maski i sterowac tym incidence angle, kropki tez powinny byc w bumpie, to tyle mam nadzieje ze xsi ma incidence angle, bo dośc dawno temu bawilem sie trialem...:D Edytowane 12 Czerwiec 200915 l przez Elgatoloco literówki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto